Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2020-02-07, 17:11
Louisa Louisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Aten
Inlägg: 286
Standard Till jobbsökande i Aten

Hej allihopa!

Mitt jobb söker just nu nya kontorsanställda. Jobbet är på engelska och heltid i södra Aten. De vill gärna ha svenskar. Om ni eller nån ni känner behöver jobb så kan ni PMa mig. Lönen är givetvis lägre än svensk standard men mycket bra för att vara Grekland. Men det måste vara någon som vill fortsätta bo i Grekland då de vill satsa på personen och inte någon som kommer åka tillbaka till Sverige efter några månader.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2020-02-07, 18:25
Spizemans avatar
Spizeman Spizeman är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Gislaved
Inlägg: 800
Standard Sv: Till jobbsökande i Aten

Vilka möjligheter för den som det passar, många drömmer nog om att arbeta i Grekland.
Hoppas du får många intresserade.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2020-02-07, 21:57
Louisa Louisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Aten
Inlägg: 286
Standard Sv: Till jobbsökande i Aten

Citat:
Ursprungligen postat av Spizeman Visa inlägg
Vilka möjligheter för den som det passar, många drömmer nog om att arbeta i Grekland.
Hoppas du får många intresserade.
Men tack så jättemycket!!!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2020-02-08, 04:33
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 841
Standard Sv: Till jobbsökande i Aten

Hur är det med åldern? Åtminstone här i Finland så har vi många 50+ människor som har svårt att få jobb efter att de har varit tvungna stt sluta på arbetsställen där man har minskat på personalen osv. Så har åldern någon skillnad om man är språkkunning och villig att binda sig till jobbet? Får man hjälp till att söka bostad t.ex?

/ Anne
som hoppas ni hittar många intresserade
Svara med citat
  #5  
Gammal 2020-02-08, 08:18
Louisa Louisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Aten
Inlägg: 286
Standard Sv: Till jobbsökande i Aten

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Hur är det med åldern? Åtminstone här i Finland så har vi många 50+ människor som har svårt att få jobb efter att de har varit tvungna stt sluta på arbetsställen där man har minskat på personalen osv. Så har åldern någon skillnad om man är språkkunning och villig att binda sig till jobbet? Får man hjälp till att söka bostad t.ex?

/ Anne
som hoppas ni hittar många intresserade
Hej! Företaget är inte stort och hjälper tyvärr inte till med bostad. Därför söker de främst svenskar som redan bor i Aten. Det finns många svenskar här som letar och har svårt att hitta ett heltidsjobb som de kan leva på, därför åker många fram och tillbaka från Sverige. Men jag ska kolla på möjligheten också att de intervjuar folk som för närvarande bor i Sverige eller Finland.

Vad gäller åldern så tror jag inte att det är ett problem från företagets sida. Men skulle det verkligen vara aktuellt för en lite äldre person att börja jobba under grekiska förhållanden som är van vid nordiska? Jag är tveksam till att den personen skulle trivas. Men alla är såklart välkomna att ansöka.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT