Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2020-05-12, 15:46
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 467
Standard Down Memory Lane

På trods af katastrofer og andet dårligt, der foregår rundt om i verden, så stopper rejselængslen aldrig, det kan vi sikkert alle blive enige om!

Årets første rejse, der skulle gå til Tenerife, blev annulleret to dage inden afgang. Næste rejse til Rethymno den 30. april blev som bekendt også annulleret. Nu venter jeg på, hvad som kommer til at ske med årets rejse til Kythira. Afgang er den 2. juni, men kommer det til at ske? Hvis det bliver muligt at tage afsted, har jeg så mod til at gøre det? Ja, det har jeg endnu nogen tid at funderer over….

Der er ufatteligt mange gode oplevelser, måltider, udsigter, samtaler, etc. at tænke tilbage på. Det er ikke uden grund, at man konstant længes!

Her et foto fra min første rejse i 1979 – meget er sket siden da. Blandt andet var en ny lufthavnsbygning under konstruktion. Den dag vi ankom var det slet ikke muligt at benytte den gamle bygning, så I stedet var der udenfor opsat 2 haveborde med 2 stole og en presenning til at skygge for solen - der sad tolderne, og der bleve vores pas og indrejsekort kontrolleret. Husker i disse indrejsekort, som man skulle udfylde i flyet på vej ned?



Siden er det også blevet til endnu 85 rejser til Grækenland. Kun i 1980 og i 1990 kom jeg ikke afsted. Bliver 2020 det 3. år uden en rejse - ja det må tiden vise!

Senast redigerad av Susie den 2020-05-12 klockan 15:57.
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT