![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fråga 3: Ja och nej.
Äldsta dottern är lika glad i Grekland som vi. Eller .... Grekland o Grekland ..... för henne är Grekland = Parga efter minst 30 ggr där. Men hennes båda syskon är mera "spanjorer". Så kan de bli när vi föräldrar gillar både Spanien och Grekland. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
😉 Puffar upp en gammal tråd då vi länge tagit farväl av Marianne från Hydra. 😉
Tack för era finurliga svar på dessa frågor om er ev partner//familj eller kanske en stadig reskompis? Vem har varit mest i Grekland? 🇬🇷 Någon mer som vill svara? 🧿 Ser att många tittar in lite sporadiskt och träffar helt rätt på bildgåtorna (till skillnad från mig) och tänker att ni kan svara här med! ![]() /Getpinglan🐐🔔 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, dottern är lika grekgalen hon med. 😀
|
|
||||
|
||||
![]()
Kikade igenom mina gamla noteringar om alla våra resor. Föga förvånande visar det sig att jag har besökt Grekland och Spanien exakt lika många gånger. 30 gånger i vardera landet.
Hustruns besök är ett par ggr färre eftersom jag rest i jobbet ibland, men även för henne är det lika mycket Spanien som Grekland. Masse som längtar mycket efter båda länderna |
|
||||
|
||||
![]()
1. Min man är idag lika mycket greklandsälskare som jag. 🇬🇷
2. Svar nej. Från början reste jag tillsammans med väninnor/svägerska då min man inte ville följa med. Det var då han fyllde 40 jag tänkte: det är nu eller aldrig. ![]() ![]() |
![]() |
|
|