Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Lesbos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2015-06-25, 13:00
Mahava Mahava är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 916
Standard Sv: Bra val eller ska jag byta?

Citat:
Ursprungligen postat av Resesugen Visa inlägg
Sen så är priserna lite knasiga ändå för dom "riktiga" sista minuten med avresa i övermogen är fortfarande 2 tusen kr dyrare per person än vad vi köpte våran resa för :P Man kan ju tycka att det borde vara billigare...
Dessutom kollade priset just nu, vi köpte nog våran resa precis på håret för idag är den 1000 kr dyrare än igår :P
Härligt att vara ute i rätt tid föresten för hyra bil så finns det en snubbe i Anoxos, Lesvos Car Hire heter firman, som var väldigt trevlig o hade kanonbil till bra pris.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2015-06-25, 13:24
Resesugen Resesugen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 28
Standard Sv: Bra val eller ska jag byta?

Citat:
Ursprungligen postat av Mahava Visa inlägg
Härligt att vara ute i rätt tid föresten för hyra bil så finns det en snubbe i Anoxos, Lesvos Car Hire heter firman, som var väldigt trevlig o hade kanonbil till bra pris.
Bra att veta Sambon var eventuellt lite sugen på den där fiskebyn och åka till Sapfos hemort.
Vet du på ett ungefär vad priset ligger på om man hyr en liten bil typ ford ka stil för 2 dagar?
Svara med citat
  #23  
Gammal 2015-06-25, 16:29
Mahava Mahava är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 916
Standard Sv: Bra val eller ska jag byta?

Hej

Jag rekommenderar båda utflykterna varmt , fiskebyn menar du skala sikmenias antar jag, den är kanonmysig, middag där är inte fel

Jag vet inte vad han tar nuförtiden, betalade 25 per dag men de var några år sedan o för en fiesta, dra han ett mail vet jag, han ska ha info@lesvoscarhire.com, han levererar till flygplats o nästan garanterat till Petra också då Anoxos ligger grannby,
Svara med citat
  #24  
Gammal 2015-06-25, 20:21
urpe urpe är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2006
Ort: Luleå
Inlägg: 85
Standard Sv: Bra val eller ska jag byta?

Definit bra val av dessa två, Petra

Enkelt att ta sig med buss mellan Petra-Molyvos och bästa sandstranden som finns i Anaxos som är lugnare på kvällen.

Missa inte att hyra bil en dag från Lesvos Car hire i Anaxos, de har även en taverna. Kostas har jag för mig att han hette och gift med en engelska och ta er runt till ex) Skala Eressou, Sigri mfl.

Missa som sagt inte hummerpasta på Women's Cooperative i Petra även Thalassa, Petra + Molyvos: Captain's table + Angelos

Trevlig resa, i morgon blir det en tripp till Kalymnos följt av Kos för egen del.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT