Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-10-28, 13:00
AnnaÖrebro AnnaÖrebro är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Inlägg: 45
Standard Hjälp önskas

Jag och min familj har funderingar kring nästa års öluff, den första för våra barn 3 och 5 år, men inte för oss. Frågan är vad är lämpligast flyga till Santorini och sedan till Naxos som vi gärna vill besöka eller flyga till Athen och sen vidare. Apollo har ju inte släppt sina one way biljetter ännu, och vi har nu hittat biljetter ARN-athen 5000kr för hela familjen. Det är billigt eller hur? Men vi är oroliga om det blir för lång båtresa från Athen ner till kykladerna. Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Vi undrar även om någon har tips på bra och lugna ställen inte så lång båtresa från athen. Drömmen är trots allt Naxos, frågan är bara om man ska boka dom biljetterna för 5000kr eller vänta på apollo biljetterna? Vad skulle ni ha gjort, behöver tips. Mvh Anna
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-10-28, 13:16
ciakoohlers avatar
ciakoohler ciakoohler är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bjuv
Inlägg: 1 006
Standard Sv: Hjälp önskas

Vänta ett tag tycker jag absolut.Cia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-10-28, 16:08
Beas avatar
Bea Bea är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 560
Standard Sv: Hjälp önskas

Jag skulle inte oroa mig för färjeturerna, vi har gjort längre än så med våra barn i samma ålder. Vi bokade 5000 krs varianten för ca 3 veckor sedan, till Athen. Själva drar vi direkt till Sifnos och funderar sedan på Folegandros, eventuellt Serifos eller något helt annat... Tur (i oturen) att det är nästan ett år kvar till avresa. Så hinner man planera och planera om flera gånger!

Bea
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT