Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Småkykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-08-14, 17:45
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 332
Standard Iraklia; färja, boeende

Ska åter luffa juni-juli 2012 efter att ha tillbringat årets sommar i spaniens städer. Jag och min kompis börjar se rutten framför oss. Iraklia - Milos/Kimolos - Sifnos. Jag har sett en Lufthansaavgång som dimper ner på tidiga eftermiddagen. Stämmer det att BS avgår vissa dagar 17.30 och angör lilla Iraklia? Har detta pågått i några år så man kan räkna med samma nästa sommar? Då slipper man ju en övernattning på Naxos.
Mitten på juni; möjlighet till schysst boeende för sisådär 25€? Tips med utsikt?
Det har varit dåligt med förbindelser mot Miloshållet från Naxos. Måste man ta sig till Santorini för att komma västerut? Vissa av er har ju stenkoll på sånt här, så jag ställer frågan här innan jag fördjupar mig i Gtps mysterier.

Att planerna börjar ta form NU, är för att semestern precis tagit slut och då får man trösta sig med planer .

Vänligen, Anders
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-08-15, 07:11
Zappas avatar
Zappa Zappa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Helsingborg
Inlägg: 494
Standard Sv: Iraklia; färja, boeende

I somras gick två båtar mellan Paros och Sifnos (och vidare Milos) i veckan, tisdag och söndag, vad vi kunde hitta.
Att kolla via Santorini tänkte jag inte ens på



Zappa
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-08-19, 10:30
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Iraklia; färja, boeende

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Stämmer det att BS avgår vissa dagar 17.30 och angör lilla Iraklia? Har detta pågått i några år så man kan räkna med samma nästa sommar?
BS har gått den tiden och den rutten under flera år så sannolikheten att det är så även nästa år är stor.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT