Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-09-20, 01:26
Susbus73 Susbus73 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 2
Standard Raisakis Apartments, Agia Marina

Hej, har precis bokat flyg till Kreta i juni 2016, 2 veckor. Någon som bott på Raisakis Apartments i Agia Marina, var ni nöjda? Tar även tacksamt emot tips på bra restauranger och utflyktsmål.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2015-09-20, 11:02
Lindh Lindh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2015
Ort: Umeå
Inlägg: 46
Standard Sv: Raisakis Apartments, Agia Marina

Hej...Hotellet vet jag inte nåt mer om än att läget verkar kanon men det ligger precis mitt emellan två av mina favvo restauranger.
Nymfi ligger kanske bara hundra meter ovanför ert hotell,alltid mycke folk där o man förstår varför,god mat trevlig personal,en del pratar svenska,stor fin lekpark

Sedan har du Mitsos som ligger alldeles nedanför mot havet,likaså där mycke folk men kanonmat,o alldeles underbart att sitta där o se solen gå ner,

Men det kryllar av bra restauranger i området,Raeti efter huvudgatan,går du upp vid Silk bensinmacken har du Aletri,horiatiko för att nämna några,

Måste bara nämna Drosia i platanias som blivit nåt av en favorit,Sedan måste du bara ta dig in till Chania där finns det riktigt mycket bra ställen,jag brukar inte missa ett ställe som heter Ela!tyvärr ligger det alldeles i närheten ett ställe som heter Enplo som du kan läsa om här på Kalimera UNDVIK dom

Sen är jag helt övertygad om att du kommer att hitta dina egna favoriter,finns massor av tips här eller läs på tripadvisor
Svara med citat
  #3  
Gammal 2015-09-20, 11:45
Susbus73 Susbus73 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 2
Standard Sv: Raisakis Apartments, Agia Marina

Stort tack Lindh för alla restaurangtips Längtar och få besöka de olika restaurangerna.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT