Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Saroniska öarna > Egina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2011-04-11, 22:53
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Egina sommar 2011

Citat:
Ursprungligen postat av lasselisa Visa inlägg
Tack så jättemkt för ett långt inlägg
Vi ser fram emot att komma dit - men FÖRST ska vi faktiskt åka till Aten nästa vecka - det bara blev så
/Mona-Lisa
Grattis! Aten är en upplevelse. Få är oberörda av den stan. En del avskyr den och andra älskar den. Jag tillhör de sistnämnda. Utsikten från Lykavittos Hill är fantastisk. Värt ett besök tycker jag.

Trevlig resa!
Mats
Svara med citat
  #22  
Gammal 2011-04-12, 10:25
lasselisa lasselisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 35
Standard Sv: Egina sommar 2011

Tack Mats
Nu vet jag ju inte hur mkt promenader man kommer fixa eftersom jag nyligen skadat foten men tänker njuta av våren å atmosfären iaf
Får väl vara försiktig oxå, det är ju lite "osäkert" att vistas i området vi ska bo i men VAR är det INTE det....
Får göra det bästa av det mesta - kan ju sitta på nån taverna å sippa öl å retsina iaf

/Mona-Lisa
Svara med citat
  #23  
Gammal 2011-04-12, 10:53
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Egina sommar 2011

Tråkigt med din fot. Hoppas att det inte är något allvarligt. Har ni tid och lust och vädret är bra så är det inte helt fel att avnjuta retsinan och ölet där uppe på Lyckavittos. Förmodligen inte den billigaste drickan du avnjutit, men några kronor kan väl showen (dvs utsikten) också vara värt. Att ta sig dit upp behöver åtminstone inte vara ogörligt pga foten eftersom där finns en kabelvagn-bana som man kan transportera sig både upp och ned med.

Mats
Svara med citat
  #24  
Gammal 2011-04-12, 12:45
lasselisa lasselisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 35
Standard Sv: Egina sommar 2011

Tack Mats Nä, "bara" en snygg spricka i lillatåben, som jag hoppas hinner bli något bättre inom en vecka....
Kanske kan bli en tur med den kabelvagnen då annars får ja linka så sakta å hänga på gubben ladda inför sommaren på Egina

/Mona-Lisa
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT