Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-06-21, 18:25
Karamellen Karamellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 17
Standard Hotell Suzanna

Vi har bokat ett hotell på Skiathos som heter Suzanna (eller Souzanna?), är det någon som känner till det? / Eva
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-06-27, 15:11
Anders Anders är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 1
Standard Sv: Hotell Suzanna

Suzanna bodde jag och min familj år 2001 i september. Boendet var helt ok, ganska standard, ingen lyx men fullt tillräckligt. Boendet sker antingen i det stora huset eller i den vidbyggd länga som ligger strax in till. Det stora huset har ett allrum med tv som alla får ha tillgång till. Även ägarna (familjen) till suzanna bor i det stora huset också under sommaren. Det finns också en mindre pool som går att svalka sig i. Även närhet till havet, max 150 meter, ganska ok strand, men går inte upp mot dom kända. Även en del resturanger finns här också. Det är gång avstånd till närmaste matbutik max 100 meter. Bussen stannar precis utanför matbutiken.

Vi hyrde scootrar när vi var där, helt suveränt sätt att ta sig runt ön på. Avstånden är inte långa till dom olika stränderna. Vilka sandstränder med helt kristall klart vatten, snorkling ett måste. Är Inte helt ovanligt att man nästan är helt ensam på en strand (var så för oss 2001). Skiathos stad är en mysig stad med många gränder och smala gator samt mycket god mat på dom olika resturangerna.

Skiathos är den bästa Ö jag varit på så här långt. Har varit på Kos samt Lefkas innan. Skiathos skulle man kunna återvända till trots att man är flygrädd och får göra 2 starter när man skall åka hem.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-06-27, 22:58
Karamellen Karamellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 17
Standard Sv: Hotell Suzanna

Tack för ditt svar Anders! Man undrar ju lite om hur hotellet är och om det ligger bra och så, tack. Vad bra att jag fick höra det där om scooter, har funderat endel på det, tycker att det är ganska skönt att ha ett eget transportmedel, slippa passa tider och trängas på buss. Det blir nog så att vi hyr en scooter ett par dagar i alla fall. Längtar!!!
/ Eva
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT