Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2010-03-29, 00:03
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av maja68 Visa inlägg
Mejlade Annas fick ett pris på 35 euro. Nu gäller det att hitta en flygstol från Got som gör hela resan billigare än om jag skulle ta hela paketet med Ving...
Det kan faktiskt finnas ett alternativ till. Har du kollat om Annas kommer upp som alternativ när du väljer Boka hotell hos Ving? Alltså boka ENDAST hotell?

Hittar man billiga flygbiljetter så kan Boka hotell vara en lösning. De priser jag har hört på "boka hotell" har varit bättre än de man själv kan få på plats, faktiskt.

Men jag tror iofs inte att du kan göra några större kap på flygbiljetten (fast det har jag svarat i din andra tråd)
Svara med citat
  #22  
Gammal 2010-03-29, 08:03
maja68s avatar
maja68 maja68 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 219
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

Går ej att boka Tilos endast hotell, via Ving, ej heller via nån annan vanlig hotellbokningssajt, tycker 35 e ok, hotell brukar vara billigare via bokningssajt men inte små pensionat enl min erfarenhet. Det är flyget som är lite "dyrt" kanske.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2010-03-29, 08:28
Blueseas avatar
Bluesea Bluesea är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 397
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

De senaste åren (och även denna sommaren) har vi/ska vi bo på Blue Sky alldeles vid hamnen. Jättebra studios i 2 våningar med utsikt över hamnen där man kan se färjorna komma och gå. Plus att de har ac. Lynda från Holland och David från England tar bra hand om sina gäster.
Svara med citat
  #24  
Gammal 2010-03-29, 14:04
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av maja68 Visa inlägg
Går ej att boka Tilos endast hotell, via Ving, ej heller via nån annan vanlig hotellbokningssajt, tycker 35 e ok, hotell brukar vara billigare via bokningssajt men inte små pensionat enl min erfarenhet.
Synd, då är det borttaget. Jag är nästan helt säker på att Annas funnits med där innan.

Och min erfarenhet är precis som din, bokningssajter verkar dyrare. Det var därför jag blev så förvånad när jag hörde om priserna på Vings "boka hotell" för ett par år sedan.
Svara med citat
  #25  
Gammal 2010-03-29, 18:20
Stinas avatar
Stina Stina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 576
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av coanma Visa inlägg
Vi skal bo på Eleni i august. Vi har venner som har bodd der tre ganger og , de opplever ikke at rommene er små til hotellrom å være. Jeg ser du skriver at noen rom har lite pentry, hvor ligger disse rom?
Hej!
Nej, för att vara hotellrum så är rummen inte små, men om man jämför med en studio så brukar ju dom vara lite rymligare.
Jag minns tyvärr inte rumsnumret på rummet som vi hade med pentry, men jag vet att det finns ett par. Lättast är väl att fråga personalen på hotellet när ni bokar.
Vårt rum låg i den nybyggda delen på andra våningen, rakt ovanför lägenheten där ägarna brukade hålla till.

Mycket trevligt hotell och trevliga ägare!

//Stina
Svara med citat
  #26  
Gammal 2010-04-10, 16:06
maja68s avatar
maja68 maja68 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 219
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

35 euro 1 pers eller 40 euro för två, dålig rabatt när man är ensam tycker jag egentligen. Nu har dock flygpriset gått ner till 2000 kr
Svara med citat
  #27  
Gammal 2010-04-10, 16:14
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Annas Marinas eller Eleni på Tilos

Rabatten för en person gäller nog bara att det är ett mindre ombyte av lakan/handdukar. Rummet och städningen är ju detsamma oavsett om man är en eller två..
Det är nog samma på alla boenden.

Ha en fin vecka! Tilos är en underbar ö som sagt.

Lissi
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT