Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-10-27, 20:39
malin72s avatar
malin72 malin72 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2008
Ort: Nynäshamn
Inlägg: 30
Standard hemma i sverige igen!! Tack alla

jaha så var man hemma i höstrusket igen då
När jag landade i Aten i to kväll var det 21+ ute....jag lämnade Sverige på morgonen med 6+
Men vad härligt jag har haft det...tack alla för era tips och visst hittade jag till parken och fick se blommor.."myser"

Men vet ni...gud vad härligt det är med forum!!!!!
Om ni kommer ihåg min ena tråd om tips att göra i Aten så skrev bettis att hon gärna tog en fika.... en fika vet ni vad det blev

Jo när jag och sambon satt och åt middag bestämde han att vi skulle åka och bowla med våra vänner....vi ringde bettis och hon följde med, det sa bara klick direkt jag fann en vän iallafall från min sida
Det slutade med att fikan på fredagen blev en heldag med att åka Metro och gå och fika och gå igen...så trevligt!!
På kvällen var hon med oss på min favvo restaurang och på lö åkt sambon och bettis och jag till gå gator och sedan till Glyfada och sedan vidare till
sjön Vouliagmeni...vi betalade inte för att gå in så vi satt och tag en kaffe på serviringen utanför ingången..men det är vackert där


Ja visst var det mycket jag ville hinna med men allt går ju inte bara på ett par dagar, och jag ville vakna upp på hotellet imorse inte hemma i kylan och vardagen
jag hoppas att jag snart kommer tillbaka och vi har ännu inte tagit ställning till flytt eller inte...så fortsättning följer
(om ni vill se bilder från min resa så ser ni det genom att gå till min blogg som finns i min profil)

TACK BETTIS FÖR DESSA DAGAR
hej då så länge.../malin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-10-28, 12:59
bettis bettis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2007
Inlägg: 31
Standard Sv: hemma i sverige igen!! Tack alla

Tjenixen, Tack själv du det var verkligen ett par härliga dagar och jätteroligt att träffa någon med hjärtat på det rätta stället. Fortfarande igår hade jag träningsvärk från alla promenader. Ta hand om dig själv och så hoppas jag att vi ses inom en snar framtid igen, vi "hann" ju inte med att gå ut och dansa
. Jag tror jag får öva mig på bowligen också

Kramar
Bettis
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT