Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resevänner

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-01-06, 18:26
supreme_Hellas supreme_Hellas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2009
Inlägg: 2
Standard ensamresa/Zakynthos

Hey söker resekompis!! tjej/kille

Info om mig jag bor i sundsvall är 23 år har jobbat som säljare på Expertstormarknad i 3 år arbets lös sedan agusti=( jag ser mig själv som trevlig öppen, social och ärlig/pålitlig mina intressen är karate vilket jag trännar 6 gånger i veckan,lyssna på musik,data. ect......

jag har varigt i Grekland tidigare men inte ensam har varigt på Rhodos Kreta Zakynthos naxos skiathos Skopelos lefkas säker nått mer ställe :P
men nu känner jag att jag vill åka utan familjen haha.

Har precis börjat planera resan för 2009.tänkte åka i slutet på maj eller början av maj osäker på vilka datum nu men troligt viss kommer jag bara att köpa en flyg stol med apollo ner. jag vill ju kunna åka resa till andra öar utan att känna press av ett man ska passa ett fly hem om 2 veckor haha.. måste
jag kommer starta resan i stockholm/Arlanda till Zakynthos måste till backa ditt var där08 grym ö
skulle var tacksam om ni kan ge mig tips och råd första gången jag åker ensam så gärna tips på ställen man kan boka flyg hem igen i grekland efter som jag inte ve hur länge jag blir borta
// Mvh Mats

Senast redigerad av supreme_Hellas den 2009-01-06 klockan 19:16. Anledning: ensamresa/Zakynthos
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT