Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-11-20, 09:47
j-lem j-lem är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 63
Standard boende på kreta??

tjena allihopa!! vi e ett gäng som tänkte åka ner till kato stalos i sommar. vi tänkte ta en flygbiljett och fixa boendet hemifrån. e de nån som kan tipsa om nåt bra billigt boende vid stranden. sist vi var där så bodde vi på hermes.
tacksam för svar!! mvh: Jani med familj :-)
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-11-20, 13:32
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: boende på kreta??

Vi har precis bokat "Kato stalos mare" med Always....ligger precis vid stranden och har pool och AC. Betalar endast 290 kr per studio och natt i juli...det tyckte jag var ett kanonpris för att vara genom ett resebolag! Vi har bokat flyg med Fly Me från göteborg och det var ju oxå ett bra pris. Det känns som man vunnit på lotto när man lyckats få flyg och boende för 3000 kr/pers 2 veckor i juli Är van att betala drygt 15000 för två annars när man åkt charter i juli
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-11-27, 09:31
j-lem j-lem är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 63
Standard tack för hjälpen!!

tack så mycket för hjälpen Nilam!!
Jag e precis inne på always hemsida o kollar efter det hotellet du nämnde, men jag hittar inte det. Tror du att det e fullbokat, eller ringde du till always o pratade med nån säljare?? Jag hittade ett som heter Kato Stalos beach för 4835kr/2v/3 pers. också rätt schysst pris faktiskt. grejen e att det finns inga bilder på hotellet, och jag har försökt kolla på div. internetsidor men hittar inget om det. känner du till det hotellet, eller har hört talas om det? än en gång tack för hjälpen!!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-11-27, 11:59
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: boende på kreta??

Jag bokade på nätet...var inne nu och tittade och då fanns det med, men jag vet ju inte när ni ska åka så det kanske är slut just de datumen? Jag har själv inte bott på Kato staos beach som du undrar över men jag vet var det ligger ( kato stalos är ju inte så stort)..hotellet har inte pool det vet jag. Ett tips är att gå in på Spies.dk för de har i stort sett samma hotell som always och de har bilder på det hotell du undrar över. Man kan även boka endast hotell hos dem tror jag...eller ring always så får du nog den hjälp du behöver.

Lycka till med "letandet"...

Malin
Svara med citat
  #5  
Gammal 2005-11-27, 18:36
j-lem j-lem är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 63
Standard finns det änglar på jorden, så heter dom Malin...haha!!

malin! du e en ängel. ska kolla upp spies.dk o se vad jag hittar. vi tänkte dra ner den 13:e juli o åka hem 27 juli, så vi får la se vad som händer. din hjälp har vatt ovärderlig. tack igen!!
mvh: jani :-)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT