Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Musik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-01-11, 19:24
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 611
Standard Marinella

Hade äran att höra denna för så många Greker väldigt stor artist på Athinon Arena. Måste säga att jag blev imponerad av hennes kraft och energi trots sin höga ålder. Där var det full fart och rösten var väldigt bra fortfarande,fast jag tycker att det finns några damer med vackrare röst.
Man förstod att hon är väldigt populär och uppskattad fortfarande både av sina yngre och äldre landsmän. Hon uppträde med ett gäng med ungdomar också och man märkte vilken ära dom tyckte detta var. Herr Remos hade stor respekt för henne också. Det känns bra att man har fått uppleva henne medans tid var.







Riitta
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-01-11, 19:48
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Marinella

Vilka fina platser ni hade, Riitta!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-01-11, 20:34
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Marinella

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Hade äran att höra denna för så många Greker väldigt stor artist på Athinon Arena. Måste säga att jag blev imponerad av hennes kraft och energi trots sin höga ålder. Där var det full fart och rösten var väldigt bra fortfarande,fast jag tycker att det finns några damer med vackrare röst.
Man förstod att hon är väldigt populär och uppskattad fortfarande både av sina yngre och äldre landsmän. Hon uppträde med ett gäng med ungdomar också och man märkte vilken ära dom tyckte detta var. Herr Remos hade stor respekt för henne också. Det känns bra att man har fått uppleva henne medans tid var.Riitta
HERLIGE BILDER, fra en HERLIG konsert, Riitta
Vi var der 18.nov, og det går t y d e l i g fram av bildene hvor fine plasser dere hadde - kjekt å ha forbindelser

Når det gjelder Marinella, så må man som du sier BEUNDRE henne og bli imponert av hvordan hun gjennomfører konserten - og blir bedre og bedre utover natten

Hvilken alder fikk dere opplyst at hun har?
Vi fikk vite at hun er 68 år, mens andre sa det var den o f f i s i e l l e alderen , at hun i virkeligheten er en del år eldre
Kari
Svara med citat
  #4  
Gammal 2007-01-11, 20:38
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 611
Standard Sv: Marinella

Åldern är det väl inte många som vet,kan jag tänka mig Det är bara med dessa grekiska "kusiner" som kan fixa det mesta Satt ca 10 meter från scenen

Riitta
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT