Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-09-29, 11:01
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Hvorfor valgte du akkurat DET hotellet?

Vi har sikkert, alle sammen, enkelte ganger hatt rare/interessante/tåpelige/irrasjonelle grunner for å velge et hotell framfor et annet. Tenkte vi kunne ha en tråd om det

Grunnen til at jeg kom på det er min lille historie fra Tripoli i sommer. Vi skulle bare bo der en natt, og jeg fikk jobben med å sjekke de tre hotellene i sentrum.

På alle hotellene snakket resepsjonisten i telefonen da jeg ankom.
Hotell 1: Resepsjonisten snakket tydeligvis med en leverandør, hun bestillte kontorsaker, deretter litt bla-bla-bla-snakk, før hun la på og jeg fikk vite prisen på rommet: 50 euro med frokost.

Hotell nr 2: Resepsjonisten snakket tydeligvis med en bekjent, "hvordan går det med Eleni, å sier du det, jeg traff Nikos i går", bla-bla-bla-snakk, før han la på og jeg fikk vite prisen på rommet: 65 euro med frokost.

Hotell nr 3: Resepsjonisten sier "kan du vente litt" i telefonrøret og så gir hun meg prisen: 70 euro med frokost.

Hvilket hotell jeg valgte? Nr 3, selvsagt. For der ble jeg tatt i mot som en verdifull gjest. Hotellet heter for øvrig Arcadia, og er et utrolig stilig, nyoppusset designerhotell - og med fantastisk frokostbuffet, fant vi ut neste morgen.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-09-29, 11:15
Luckys avatar
Lucky Lucky är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Holland
Inlägg: 369
Standard Sv: Hvorfor valgte du akkurat DET hotellet?

Kul trad Admirala .

Jag skulle oxa har valt nummer 3, gasten/kunden maste faktiskt alltid ga forst. Har man inte den attityden bor man valja ett annat yrke.


/Lucky
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT