Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2013-07-18, 08:33
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Någon mer som blev strandad på Landvetter i lördags?

Men vi hade turen att kunna ta oss hem ett par timmar och sen tillbaka vid fyra. Sen gick äntligen planet kl 1800 till santorini. Där fick vi ett övernattnings hotel. Och sen kl 14 bar det av till hamnen för att ta Blue Star ( så då slapp vi den lilla Alexander så äntligen framme på Naxos vid 16.30. Allt detta med en tvååring. Men han var hur snäll som helst. Slutet gott, allting gott. Så nu sitter man här vid Spiros pool och gottar sig. Hur hade ni det som oxå drabbades av denna försening?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2013-07-18, 10:49
Mahava Mahava är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 916
Standard Sv: Någon mer som blev strandad på Landvetter i lördags?

Min syrra råkade ut för denna försening, allt gick bra vad jag hörde men det är ju aldrig kul o bli försenad på utresan,
Svara med citat
  #3  
Gammal 2013-07-29, 07:32
Mahava Mahava är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 916
Standard Sv: Någon mer som blev strandad på Landvetter i lördags?

Fick höra att ersättningen för förseningen från Apollo/flygbolaget inte var mycket att hurra över, 1000 kr för en så lång försening tur hon inte bara skulle vara borta en vecka
Svara med citat
  #4  
Gammal 2013-08-01, 18:02
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Någon mer som blev strandad på Landvetter i lördags?

Citat:
Ursprungligen postat av Mahava Visa inlägg
Fick höra att ersättningen för förseningen från Apollo/flygbolaget inte var mycket att hurra över, 1000 kr för en så lång försening tur hon inte bara skulle vara borta en vecka
Vi var tre som åkte och vi fick 2145 kr att dela på. Plus en matkupong på Landvetter på 120 kr och en till på 150 kr. Blev en god parfym Men jag tycker endå Apollo ordnade det bra med övernattning på santorini på kort varsel. Tur för oss oxå, vi var på Naxos i två veckor. En vecka hade ju vart katastrof, med den redan långa restiden. Men mitt sällskap åker nog inte ned till Naxos igen, dom blev avskräckta och med en tvååring oxå...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT