Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2012-04-22, 07:00
Daansk Daansk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Tack ja vi får nog boka något längre där. Men vill helst göra det på plats så vi kan känna av vart vi vill vara Hoppas det inte är heldumt att vänta
Svara med citat
  #42  
Gammal 2012-04-22, 23:23
Icebells avatar
Icebell Icebell är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: Malax
Inlägg: 82
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Vill ni hitta förmånligt och kunna välja så ska ni boka så fort som möjligt. Märkte att det hann försvinna flera av de billiga boendena just via booking.com igår, t ex. Det finns ju boenden som har avgiftsfri avbokning. Så jag skulle nog gardera mig med en bokning och sedan avboka om jag hittade ngt bättre. Lycka till!
Svara med citat
  #43  
Gammal 2012-04-27, 22:44
Daansk Daansk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Sen tänkte jag höra om sjukvård. Har hört att det finns bra läkare i Chania-området (såg det i någon tråd här men hittar inte nu..). Någon som kan säga vart och hur man får tag i dem om olyckan nu skulle få för sig att vara framme?
Svara med citat
  #44  
Gammal 2012-04-29, 14:14
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sjöbo
Inlägg: 1 452
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Citat:
Ursprungligen postat av Icebell Visa inlägg
Man kan väl gå på säkra platser med ett spädbarn bara man har tillgång till mat, vatten, skugga, blöjor, våtservetter Köp ett billigt tält att ha med er och liggunderlag! Ett vanligt tält eller ett sådant http://lekmer.se/barnklader/badklade...örvaringsväska

Hej Icebell ----- vill bara tacka dig för denna fina barnsida.Har nyss skickat efter gulliga babykläder .Kände ej till dem. Reklam men det var svårt att låta bli ju.
Blir ju mormor i slutet av augusti
Birgitta
Svara med citat
  #45  
Gammal 2012-05-08, 08:07
Icebells avatar
Icebell Icebell är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: Malax
Inlägg: 82
Standard Re: Kreta med 4a månaders dotter

Birgitta: Det var en ren slump att jag lade upp den länken. Googlade på tält för barn och hittade länken.


D: Doktor Vittarakis besökte vi för några dagar sedan. Det var behändigt då man har har reseförsäkring. Vi behövde inte betala något ens för de samarbatede med just den försäkringsbyrån vi använder. Se till att ha bra försäkring!
Svara med citat
  #46  
Gammal 2012-05-08, 10:36
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sjöbo
Inlägg: 1 452
Standard Sv: Re: Kreta med 4a månaders dotter

Citat:
Ursprungligen postat av Icebell Visa inlägg
Birgitta: Det var en ren slump att jag lade upp den länken. Googlade på tält för barn och hittade länken.


D: Doktor Vittarakis besökte vi för några dagar sedan. Det var behändigt då man har har reseförsäkring. Vi behövde inte betala något ens för de samarbatede med just den försäkringsbyrån vi använder. Se till att ha bra försäkring!
Doktor Vittarakis är en mkt fin samt trevlig läkare som kan bra engelska. .2007 träffade jag honom . Blev akut sjuk på ett matställe i Kato Stalos . Personalen ringde efter honom samt han kom fort som tusan dit. Följde med mig till vårt hotel samt behandlade mig där . Efterföljande dag fick jag återbesök till honom i hans fina privata klinik. Där var så fint och lyxigt samt dem tog väl hand om mig. En duktig läkare och ödmjuk . Han brydde sig verkligen om mig och skickade sen mig med taxi som han fixade. Kom till ett privat sjukhus i Chania , lika duktiga där och blev väl omhändertagen .
Birgitta
Svara med citat
  #47  
Gammal 2012-05-16, 00:05
Daansk Daansk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Tack för svaret! Har ni möjligen ett nummer till honom?
Samt vilket försökringsbolag "gällde" hos honom? eller det borde väll andra göra också bara de täcker det som hänt?
Svara med citat
  #48  
Gammal 2012-07-31, 15:47
Icebells avatar
Icebell Icebell är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: Malax
Inlägg: 82
Standard Sv: Kreta med 4a månaders dotter

Hej! Vore kul att höra hur allt gick för er på resan!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT