Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-09-21, 21:49
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Asmundtorp
Inlägg: 48
Standard Kos flygplats

Hej på er.
Vem var det som jag pratade med på Kos flygplats, med en blå Kalimera tröja på sej?
Det var den 15/9 och ni stod i kön till planet mot Köpenhamn.
Jag och min fru var och lämnade min syster och hennes man. Vi har varit på Kos 10 gånger och vi stortrivs där. Det hade varit kul att höra vad ni tyckte om denna ö. Vi bor alltid på södra Kos i byn Kefalos. Hoppas ni hade en bra semester.

Kjell Carlsson/91an
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-02-28, 14:11
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Inlägg: 100
Standard Sv: Kos flygplats

Hei 91an.

Det var dessverre ikke meg du så på flyplassen.
Vi var på Kos første gang i -92, de to første gangene bodde vi på Kipriotis Village. Så ble vi kjent med familien som driver restauranten på Paradise Beach og de neste 3 besøkene bodde vi på hotel Pantheon på toppen før en kjører ned til Kefalos. Nå har vi ikke vært der på 8 år, men har kjempe lyst til å reise tilbake.
Har ikke lyst til å bo i Kos by eller på All Inclusiv. Har du eller andre noen tips til et lite trivelig hotell, helst rundt eller i Kefalos?
Noen som har vært på Paradise Beach i det siste? Sist vi var der hadde de begynt å kjøre bilene veldig nær stranden, hvordan er det nå? Kos var en flott øye, er redd for å bli skuffet når vi kommer tilbake etter så mange år.

Hilsen
ACE
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-04-02, 21:18
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Asmundtorp
Inlägg: 48
Standard Sv: Kos flygplats

Hej
Ursäkta att jag inte svarat tidigare. Jo jag har tips på hotell i Kefalos. Demitris apartment. Detta hotell har vi bott på de sista 6 åren. Har han inte plats till er, hjälper han er att hitta hotell till er. Hans e-mail adress är diako@mailbox.gr Det är ett enkelt lägenhetshotell, med bra service. Hälsa från mig (Kjell från Sverige) så lovar jag att han hjälper er.

Kjell
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT