Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-02-24, 12:33
ulliz ulliz är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 3
Standard Bra boende?

Äntligen blir det båtluff i sommar, närmare bestämt i juni! Vi kommer att besöka Naxos, Koufonissi och Amorgos. Vore tacksam för tips på bra boende på dessa öar!

MVH// Ulrika
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-02-24, 14:36
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Bra boende?

Har dere med mindre barn dere bare bo på Finikas!
Helt herlig med tavernaen helt nede på stranden og en betjening som tar i mot dere som om dere skulle ha kjent dem i flere år...
Flotte strender som perler på en snor når man følger gangstien videre bortover øya. Her er ingen bilvei....

På Naxos bodde jeg på Fannis studio i Agia Anna, det også rett ved den nydelige stranden, men en liten vei i mellom hotellet og stranden.
Har dere ikke små barn ville jeg kanskje heller ha bodd i Naxos by og heller benyttet meg av buss/moped for å komme til de bedere strendene.

Dere får en fantastisk tur!

Ia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-03-10, 15:36
jaerha jaerha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 13
Standard Sv: Bra boende?

Hei

På Naxos kan jeg anbefale studios Antonia,flotte leiligheter som drives av en utrolig hyggelig dame som gjør alt hun kan for dere.Vi fikk fersk frukt og grønnsaker på rommet hver dag. tlf.2285025950

På Amorgos som er vår favoritt øy kan vi anbefale Galaxy som ligger i Aegiali med flott utsikt over stranden,her har vi bodd 2 ganger,Hun som driver dette stedet har også 2 leiligheter rett ved stranden som er flotte.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT