Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-03-12, 14:18
repa repa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Inlägg: 2
Standard Laganas

Hej!
7/8 åker vi till Zakynthos. Ska bo i Laganas utkant. Vi är 44 resp. 20 år, mor och dotter som vill hitta något som passar oss båda, både vad gäller nöje, stränder och sevärdheter. Är det smidigt att hyra mopeder och ta sig runt på ön? Har ni tips så är vi tacksamma för svar.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-03-13, 20:47
Majakå Majakå är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Inlägg: 23
Standard Sv: Laganas

Hej! Jag har aldrig hyrt någon moppe på Zakynthos, men jag har varit där, i maj förra året! I juni åker vi dit igen och ska även då bo i Laganas, som var jättefint och som vi inte upplevde som värsta partystället, men det var ju ioförsig tidigt på säsongen och vi som den barnfamilj vi är gick till sängs före midnatt och gick upp ganska tidigt om morgnarna, då sov väl alla de där partydjuren sött...Vi bodde på Poseidon Beach som inte ligger mitt i smeten utan utom hörhåll från barerna. Det passade oss perfekt! Laganasbukten var underbar, man behövde bara trampa ut en bit med trampbåten och trampa omkring lite lättjefullt så plötsligt såg man någonting under vattnet...en sten på botten? Nej, en caretta caretta som simmar omkring och är alldeles underbar! Vi hade många sköna lata dagar där och jag längtar tillbaka väldigt mycket! Hoppas att ni också kommer att trivas lika bra som vi gjorde där!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-03-15, 09:41
repa repa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Inlägg: 2
Standard Sv: Laganas

Hej!
Tackar för informationen och önskar er familj en härlig semester i Juni
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT