Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-12-08, 20:28
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 719
Standard Kalimeras e-guider

Jag tycker det är både trevligt och roligt att Kalimeras öluffar-guide ligger på första plats i december,

Kanske är det så att många som normalt åkt charter har funnit ett intresse av att ö-luffa, så att nyfikenheten av att öluffa har ökat. Många gånger är det mycket billigare, roligare och kanske lite spännande, Vår första resa till Grekland gick med charter, men sedan övergick vi till egen planering av resande, boende och resande i Grekland.

Jag finner inget fel i att ta en charterresa för ibland kan man hitta väldigt billiga och ibland är det väldigt praktiskt. Men det är roligt att se att öluffar-guiden är uppskattad.

För övrigt vill jag slå ett slag för guiderna. Vi har många av dom och dom har varit till stor hjälp för oss. Att följa Kalimeras promenad i Chania har vi haft mycket hjälp bland annat. Tack Janne och Camilla!

Birgitta.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-12-08, 21:22
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Kalimeras e-guider

Ö-luffarna betyder väldigt för öar dit chartern inte går eller endast i väldigt begränsad skala. Jag känner mig väldigt kluven till den stora exploatering massturismen innebär och återvänder inte längre till en del platser som jag älskat i Grekland men där massturismen satt allt för negativa spår.

Känns väldigt roligt om Kalimeras ö-luffarguide säljer bra då blir det kanske ett ökat intresse i forumet för ö-luffning som det var i Kalimeras barndom.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT