Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-07-08, 11:29
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Åter till Georgioupolis

Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-08-24, 23:10
KKs avatar
KK KK är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 65
Standard Sv: Åter till Georgioupolis

Citat:
Ursprungligen postat av Millie Visa inlägg
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin
Har inte vari i Geo sen -02 men tänker bjuda min man på en resa dit nästa höst. Har du något bra förslag på hotell. Gillade verkligen stället men det har trots det blivit andra platser som vi har besökt. Åker till Cypern i okt vilket är helt nytt för våran del.
MVH
KK
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-08-27, 10:19
Joppan Joppan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 292
Standard Sv: Åter till Georgioupolis

Joppan här!
Vilket hotell hamnade du på i G-polis?
Bara nyfiken




Citat:
Ursprungligen postat av Millie Visa inlägg
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden.
Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!!

/Kerstin
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-08-27, 14:22
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Sv: Åter till Georgioupolis

Vi bokade Sofias apartments nere vid hamnen. Sök på google: Sofia Riverside Nostos, så hittar ni det! Nära och bra till allt. Hade det underbart med ljumma bad och god mat! Längtar tillbaka så klart!
/Millie

Senast redigerad av Millie den 2009-08-27 klockan 14:23. Anledning: felstavning
Svara med citat
  #5  
Gammal 2009-08-27, 20:54
Joppan Joppan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 292
Standard Sv: Åter till Georgioupolis

Hej!

Vi har bott på Sofia 2 ggr, nu har ju Antonis rustat det för ett par år sedan så det är ju lite fräschare nu men det var helt ok innan oxå.

Vi har varit de sista 9 åren (förutom -03) i denna by, så det har blivit lite "hem till byn" känsla numer, i år blev det 2 svängar, en i början av sommaren 1:a veckan i juni och en vecka i augusti, kom hem förra fredagen så nu är man tillfreds inför den långa vintern.
/Joppan
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT