Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-05-15, 09:32
RonjaKyndels avatar
RonjaKyndel RonjaKyndel är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2009
Ort: Norrköping
Inlägg: 45
Standard Hallå där! Lite hjälp med billigt boende i Rethymnon?

Hej
Jag undrar om någon kan rekomendera billigt boende i Rethymnon?
Jag ska ner antingen till Chania eller Rethymnon i sommar och försöka skaffa jobb.
Jag har skaffat en kontakt genom denna sida som presenterar mig för folk som behöver lite arbetskraft när jag kommer ner, tackar tackar till er som hjälpt mig med detta
Men när jag åker ner så tar jag med mig ca 4000-5000 kr för mer har jag ej, men hoppas på jobb väl i grekland.
Hur tycker ni jag ska göra väl nere med boende? Vet ni något billigt boende för min prisklass? Dessa pengar ska också gå till flyg t/r och mat.
Jag tänker att jag tar en billigt sista minuten biljett, men hur som helst tillbaka till boendet.
Är det så att det finns någon som vill dela boende med mig dä nere? Är en mycket trevlig och ansvarsfull tjej.
Eller finns det någon som vill öppna upp sitt hem för mig kanske har ett rum ledigt som man kan få låna i utbyte mot pengar, hjälper gärna till mig hushållssysslor som laga mat, städa, tvätta osv. Barnpassning? Har småsyskon så passa barn det kan jag.
Jag åker runt den 10 Juni (kan bli tidigare) och åker hem runt den 25 Juli.
Men säg gärna till så snabbt ni bara kan.
Tack på förhand/ Ronja Kyndel
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-05-19, 12:02
maraia maraia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2009
Inlägg: 5
Standard Sv: Hallå där! Lite hjälp med billigt boende i Rethymnon?

Hej,
låter som du ska få hjälp av Siwa när du kommer ner. (även jag har haft kontakt med henne under en tid nu. Jag åker ner 28e maj, också själv.
4e juni kommer en tjej som jag mejlat lite med och vi komme då försöka hitta nåt att dela på. Är ju inte omöjligt att vi kna leta efter nåt för tre om du skulle vara intresserad?
maila mig
maria_bermlid@hotmail.com

Maria
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-05-26, 18:39
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Sthlm/järfälla
Inlägg: 1 795
Standard Sv: Hallå där! Lite hjälp med billigt boende i Rethymnon?

Citat:
Ursprungligen postat av RonjaKyndel Visa inlägg
Hej
Jag tänker att jag tar en billigt sista minuten biljett, men hur som helst tillbaka till boendet.

Kolla också norweigean för billiga flygstolar, sista minuten verkar inte bli så billigt i år. Om du bor i närheten av norska gränsen och Oslo kan jag även rekomendera solfaktor.no som ska ha riktigt bra priser på flygstolar!

Lycka till
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT