Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #61  
Gammal 2005-11-21, 13:47
POs avatar
PO PO är inte uppkopplad
Gäst
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 202
Standard Sv: Avatar

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish

Där har du två olika förklaringar till mitt val att vara anonym, hoppas du kan respektera båda.
Missförstå mig rätt, alla. Jag talar bara för mig själv och har inga som helst synpunkter på om någon vill ha 'skyddad adress' det kan finnas nog så goda skäl till detta. Även jag har arbetat med 'elände' i många år.
Och självklart respekterar jag andras åsikter.

Min inställning är mer att inte ta ut okänt elände i förskott utan ha kul så länge det går, med lite tur så funkar det.

Mvh PO
Svara med citat
  #62  
Gammal 2005-12-11, 12:04
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Avatar



Hej,

hur och vart kan man lägga in en bild på sitt loggin? är det avatar som är bilden?
Svara med citat
  #63  
Gammal 2005-12-11, 12:07
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Avatar

Ja, avatar är användarbild. Du mailar en bild till Janne. Så här står det i FAQ:en:

Om du vill ha en liten avatar (bild) bredvid sitt användarnamn kan du skicka en passande bild till avatar@kalimera.nu. Bilden får inte vara stötande eller innehålla reklam. Antingen ska det vara en bild som du själv har tagit eller en bild som är copyrightfri. Skicka vilken storlek som helst, vi anpassar bilden till rätt storlek innan den publiceras. Alla bilder har pixelstorleken 80*80.
Svara med citat
  #64  
Gammal 2005-12-12, 13:49
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Avatar

tack för infon. då vet jag.

Senast redigerad av inkfish den 2006-02-07 klockan 10:30. Anledning: för långt citat
Svara med citat
  #65  
Gammal 2006-02-07, 09:47
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Avatar

Jeg har tenkt lenge og vel på dette og bestemte meg for å sende inn et bilde.

Senast redigerad av inkfish den 2006-02-07 klockan 10:31. Anledning: för långt citat
Svara med citat
  #66  
Gammal 2006-06-02, 23:25
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Avatar

Väcker denna slumrande tråd, då jag själv tycker att det är väldigt anonym information på vissa användare. Detta respekterar jag till fullo, men tror samtidigt att det är många nya användare som resonerar som jag gjorde i början "vem är intresserad av att veta var jag kommer i från".
När man frågat och svarat på inlägg som diskuteras lite fram och tillbaka så känner jag själv att det hade varit kul att veta lite mer om vem det är som svarar.
För oss som bor i storstäder borde det inte vara någon fara att lämna ut Ort, stadsdel och sitt förnamn.
Jag hade precis tänkt att skicka in en avatar föreställande vår dotter i luften på väg ner i Honemoons hjärtformade pool, har efter att jag läst tidigare inlägg definitivt bestämt mig för att inte välja den bilden. Tack för informationen i tidigare inlägg.

Hälsningar Helén från Billdal (lite söder om Göteborg)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT