Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kalymnos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-05-18, 08:55
11Proppar 11Proppar är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 1
Standard Sista veckan i Juli, Kalymnos

Hej!

Det blir premiär för vår familj på kalymnos. Eftersom allt klaffar så kommer vi dit på Torsdag em sista veckan i juli. :-) . Jag undrar vad man kan förvänta sig när det gäller rumsuthyrare? . Är det lätt att skaffa eget privat boende första nätterna?
Proppar
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-05-18, 10:08
Aase Aase är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lerum
Inlägg: 350
Standard Sv: Sista veckan i Juli, Kalymnos

Hej
Grattis till ö-valet. Första gången jag kom till Kalymnos för 12 år sedan blev jag helt förtrollad. Vi anlände sent med charter från Kos. Vi åkte genom ett nästan sovande Kalymnos och var uppe vid hotellet vid 01.00 på natten. På vägen upp lyste det små lyktor på kyrkogårdar och träden bildade nästan en tunnel som vi körde igenom. Det är det bästa reseminnet jag har. Efter de har jag nog varit där 10-tal gånger men endast på egen hand efter den första charterresan. Det var faktiskt startskottet på vår båtluffarkarriär. Vi märkte hur smidigt allt var och hur lätt det var att få tag på boenden. Dessutom är det billigt på Kalymnos om man jämför med många andra öar.
Bo i Melitsaha, Mirties eller Massouri. Ni behöver absolut inte förboka utan det är väldigt enkelt att få tag på boende.

Lycka till!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT