Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Språk

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-10-25, 21:36
spagetti spagetti är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 81
Standard Lära sig Grekiska i Athen

Hej folk,

Jag måste gå och lära mig grekiska på riktigt snart och vet inte riktigt vart jag skall vända mig, har någon tips på eventuella utbildningar, privata kurser eller lärare att tillgå för lektioner hemma kanske...

Inte intresserad av dagtid eller eftermiddagar, gärna helger eller kvällar..

Vill inte ha tips på Greek hellenic union och liknanade då deras tider inte är tillräckligt flexibla...

ni kan skicka email till mike@spagetti om ni har svar eller rent utav kanske det inns någon här som kan ställa upp mot betalning givetvis...
ange gärna kostnad typ...

Tackar ödmjukast
Michael,
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-10-25, 21:41
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Lära sig Grekiska i Athen

Citat:
Ursprungligen postat av spagetti
Hej folk,

Jag måste gå och lära mig grekiska på riktigt snart och vet inte riktigt vart jag skall vända mig, har någon tips på eventuella utbildningar, privata kurser eller lärare att tillgå för lektioner hemma kanske...

Inte intresserad av dagtid eller eftermiddagar, gärna helger eller kvällar..

Vill inte ha tips på Greek hellenic union och liknanade då deras tider inte är tillräckligt flexibla...

ni kan skicka email till mike@spagetti om ni har svar eller rent utav kanske det inns någon här som kan ställa upp mot betalning givetvis...
ange gärna kostnad typ...

Tackar ödmjukast
Michael,
Universitetet om du nu kan anpassa dig till deras tider. När min dotter läste kunde man välja fm, em eller kväll. Undervisning 4 timmar per dag, fyra dagar i veckan. Alla studenter testas och delas in i grupper efter resp students förkunskaper. Hon hade två kvinnliga lärare som hon var nöjd med. Tentamen i slutet av utbildningsåret. Skriftliga småprov under läsåret för att studenten ska veta hur han eller hon ligger till kunskapsmässigt.

Eva
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-10-25, 21:43
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Lära sig Grekiska i Athen

Jag känner också personer som ger lektioner i svenska och engelska i Aten. Jag kan kolla upp om jag får lämna deras namn och telefonnummer till dig. Det är ett par som är mycket meriterade och pratar grekiska, svenska och engelska.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT