Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-11-17, 02:09
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Achladies

Är det någon som varit i Achladies som kan ge ett omdöme? Är där mycket backar om man bor vid stranden? Och är där mysiga tavernor i hamnen? Glad om för råd om man ska boka där eller tänka om
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-11-17, 11:38
Lajsa Lajsa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 166
Standard Sv: Achladies

Achladies är trevligt, det finns lite restauranger, caféer osv och stranden är bra tycker jag. Men när man är på Skiathos finns det ju en hög med vackra stränder att välja mellan, bara att hoppa på lokalbussen!

I det stora hela är Achladies som sagt ett trevligt område, men personligen hade jag nog valt att bo inne i Skiathos stad, eller Megali Ammos för att få närheten till staden. Men å andra sidan går det ju både buss och taxi in till staden från Achladies som ju inte ligger så jättelångt därifrån

Skiathos är en underbar ö var ni än väljer att bo, det är svårt att misslyckas med sin semster där. Lycka till!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2012-11-19, 00:51
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: Achladies

Tack för ditt svar Tyvärr har vi gått helt bet eftersom de hotellen vi vill bo på inte låter oss på i vars ett rum. Går inte att boka ens med tillägg på priset. Hoppas det löser sig, för jag tror dig – det verkar underbart!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT