Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-05-30, 19:24
zippi zippi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 3
Standard Hei!

Familien reiser til Karpathos om 20 dager. Jeg og kjæresten var der for 6-7 år siden, men da uten barn (de kom ettertid). Karpathos var perfekt for et forelsket par

Men har noen tips for strender og utflukter. Jeg tenkte ikke på om stedet var barnevennlig eller ei.

Vi skal bo på Nisia. Er det ok? Og er det varmt i sjø/basseng i slutten av juni. Brrrrrrrrrrrrr - det er kaldt i Oslo. Jeg vil ha sommer!!!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-05-30, 19:34
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 188
Standard Sv: Hei!

Hej själv! Jag åker själv ner om 23 dagar, så vi kanske ses. Jag brukar ligga vid poolen vid Nisia de dagar jag inte känner för att bada i havet. Läget är bra, poolområdet är trevligt, poolen har en liten barnavdelning för de riktigt små och jag har bara hört bra om hotellet. I slutet av juni är det absolut badvarmt i vattnet.

Läs runt i det här forumet, så får du massor av information om bl a stränder och matställen på Karpathos. I vänsterspalten på den här sidan ser du rubriken "Resebrev". Där kan du läsa många reseberättelser från ön, så du kan få litet idéer till egna utfärder. Har du ytterligare frågor efter det, är du välkommen att ställa dem.

Karin
som också längtar efter sommar; det blåser KALLT!!!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT