Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-04-20, 10:29
Tammiss avatar
Tammis Tammis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Köping
Inlägg: 77
Standard Hotell Mediteranean

Hej!
Har någon bott, eller på något annat sätt har erfarenhet av hotell Mediteranean? Det är första gången vi åker till Karpathos och vi hoppas verkligen att ön kommer att passa oss. Vi är fullt medvetna om att vi får en promenad in till stan, men det kan vara skönt att få röra lite på sig när man är på semester. Det kan lätt bli rätt stillasittande annars.

Tacksam för erfarenheter av alla de slag.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-04-20, 13:29
MIASs avatar
MIAS MIAS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 286
Standard Sv: Hotell Mediteranean

Ja, jag och min dotter har bott där i 2 veckor. Vi tyckte mycket om hotellet. Bra städning, trevlig personal...Ok frukost på morgonen. Där finns bra pool och det är ju också jättenära till havet. Om man blir lite hungrig på dagen kan man köpa toast eller grekisk sallad som är jättegod i baren. Förra året vimlade det av katter på hotellområdet. Tror det var 4 kullar med kattungar. Igelkottar fanns det med. För att slippa att gå och köpa vatten så kan man fylla på sin flaska i en kran bakom poolen, vid vägen. Har bara bra att säga om hotellet förrutom att det var ganska dyrt om man ville ha AC och kylskåp.

Ni kommer nog ha det jättebra!!

Mia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-06, 17:22
knutson knutson är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 5
Standard Sv: Hotell Mediteranean

Det låter ju underbart!

Jag och min fru åker dit 5/6 och vi kommer också bo på mediteriean, så det är inte så långt kvar nu :-)
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-05-06, 19:05
Mimmi Mimmi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Tyresö
Inlägg: 96
Standard Sv: Hotell Mediteranean

Vi bodde också där senaste år i september och trivdes toppen! Väldigt vänlig personal och massa katter( ägarna tar hand om dem även vintertid berättade de, och då blir man ju extra glad!) Väldigt vacker trädgård också. Så ni kan vara väldigt nöjda med ert val!/Mimmi
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT