Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skopelos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-01-18, 08:27
anna-lena anna-lena är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 36
Standard Priser på Skopelos

Hej!
Jag och min familj funderar på Skopelos i augusti. Bläddrade i Vingkatalogen och reagerade över priser de angav för öl, drinkar och mat. Öl kostar från 60 kr, och tvårätters middag 175, drinkar 90 -140kr. För mig är detta inga Greklandspriser. Har tidigare varit på bl a Samos, Skiathos och Parga. Stämmer det att det är så pass mycket dyrare på Skopelos?
Anna-Lena
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-01-18, 11:28
anoula
Gäst
 
Inlägg: n/a
Standard Sv: Priser på Skopelos

Citat:
Ursprungligen postat av anna-lena
Hej!
Jag och min familj funderar på Skopelos i augusti. Bläddrade i Vingkatalogen och reagerade över priser de angav för öl, drinkar och mat. Öl kostar från 60 kr, och tvårätters middag 175, drinkar 90 -140kr. För mig är detta inga Greklandspriser.
Det där låter konstigt... visserligen har det blivit dyrare på många platser i Grekland, men när jag var på Skopelos i somras blev jag glatt överraskad beträffande de humana priserna! Jag vistas ofta på Rhodos och i jämförelse var Skopelos billigare.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2006-01-19, 08:21
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 328
Standard Sv: Priser på Skopelos

Citat:
Stämmer det att det är så pass mycket dyrare på Skopelos?
Det stämmer inte alls. Fattar inte varför Ving skriver så. Vill de inte sälja några resor. 60 kr för en öl! Jag uppfattade Skopelos som en billig ö. Visst finns det undantag som på alla andra öar. Några tavernor är väldigt billiga. En kväll åt och drack vi för under 40 €, förätt, huvudrätt, vatten, bröd och en massa vin. Vi var fyra pers!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2006-03-17, 17:07
Atle Atle är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 7
Standard Sv: Priser på Skopelos

Prisene på Skopelos ligger like under Skiathos og der kan det være litt dyrt kontra Cycladene
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT