Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Andra länder > Europa

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2016-01-30, 04:02
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Resturante Marabu på Fuerteventura

Söker vassaste restaurangen i Jandia på Fuerteventura. Efter många resor dit är favoriten fortfarande La Laja i Morro Jable. Men jag är lite nyfiken på Resturante Marabu ute i Esquinzo. Är det någon som varit där och kan berätta?

Masse
Svara med citat
  #2  
Gammal 2016-02-02, 00:42
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Resturante Marabu på Fuerteventura

OK. Är inte direkt överraskad att det inte är någon som kan recensera Marabu. Det här är ju trots allt ett Greklands-forum i första hand. Men lite tankeutbyte kring andra delar av värden brukar ju förekomma också. Men Fuerte är ju inte ett jättestort resmål, och ännu mindre då Jandia.

Men om jag säger så här då. Vi kommer att åka dit om ett tag och en födelsedag kommer att infalla under tiden vi är där. Om jag inte kommer på något annat som känns bra så blir det då middag på La Laja som vi gillar skarpt. Men det känns ju som stamställe och dit kommer vi säkert att gå ändå ett antal gånger. Därför kunde det vara kul med något annat den kvällen.

Så ..... om ingen vet så mycket om Marabu, är det någon som har något annat tips som kan passa för ändamålet. Dvs något lite festligare än vanligt. Trots att det blir 8:e besöket på Fuerteventura kan jag själv inte komma på något annat än Marabu.

Masse
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT