Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-11-05, 19:44
kelav kelav är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Inlägg: 2
Standard Fel priser till naxos med apollo?

Har bokat 2 veckors boende på aegeon apartments, naxos stad i augusti 2006. Bokade med apllo direkt när dom släppte resorna på nätet.Priset var 13900:-för 3 vuxna inkl. flyg , transfer, boende med aircon.Det bästa är att 2 dagar efter att jag betalat anm.-avgiften så höjdes priset på nätet till ca 22000:-. Frågan är:Är apollo lurade? Dom kan väl inte höja priset i efterhand?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-11-05, 22:10
CarinaNs avatar
CarinaN CarinaN är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Kalmar
Inlägg: 805
Standard Sv: Fel priser till naxos med apollo?

Citat:
Ursprungligen postat av kelav
Har bokat 2 veckors boende på aegeon apartments, naxos stad i augusti 2006. Bokade med apllo direkt när dom släppte resorna på nätet.Priset var 13900:-för 3 vuxna inkl. flyg , transfer, boende med aircon.Det bästa är att 2 dagar efter att jag betalat anm.-avgiften så höjdes priset på nätet till ca 22000:-. Frågan är:Är apollo lurade? Dom kan väl inte höja priset i efterhand?

Jag har vänner som "råkade ut" för samma sak med Apollo förra året. De bokade två vuxna och ett barn, två veckors charter med hotell och rubbet för endast 5000 kr!!!! De skyndade sig att betala bokningsavgiften och höll tummarna, eftersom de förstod att något måste vara tokigt. Veckan därpå kostade samma resa 18000 kr. Inget hände för deras del, de betalade endast sina 5000 kr för hela resan .
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT