Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Ios

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-06-01, 16:02
Strellan Strellan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 4
Standard Vilka barer/klubbar är bra?

Hej! Ja ska åka ner med sex kompisar den 21 juni till ios och jag undrar vilka klubbar/barer som man ska gå till när man är där? Har hört att "Far Out" verkar vara rätt schysst då de har en utomhuspool. Fast det verkar vara mer ett ställe där man hänger på dagen. (Har kollat på youtube).
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-06-02, 09:21
Jonas© Jonas© är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 13
Standard Sv: Vilka barer/klubbar är bra?

Far Out är helt ok på dagarna, har aldrig vart där nån kväll så då vet jag inte riktigt hur det är då. Har dock hört att det brukar va en del som bor där nere som festar där innan de drar upp till Chora runt 12 snåret.

Angående andra barer så finns det ju en hel del att välja på, vad är ni ute efter?
De flesta barer ligger så nära varandra att gillar ni inte nåt ställe så är det bara att gå vidare till nästa och se om det är bättre.

Ha det så kul på Ios!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-06-03, 22:26
Strellan Strellan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 4
Standard Sv: Vilka barer/klubbar är bra?

Det låter bra! Tack för svaren. Det har tillkommit tre st till i vårt gäng så vi är totalt nio st som ska dra ner den 21 juni
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-06-04, 20:15
Blueeyes Blueeyes är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 22
Standard Sv: Vilka barer/klubbar är bra?

Disco 69, Flames bar, Slammer bar och Underground är några av de ställen jag har brukat börja kvällarna på. Senare på kvällen/natten vandrar man ner mot Scorpion. Finns hur mycket som helst att välja på, men de ovanstående kan jag rekomendera

Här finns mer bra info om utelivet, men långt ifrån alla barer och discon finns med på deras lista

Senast redigerad av Zanét den 2008-06-04 klockan 20:40. Anledning: Otillåten länk inkl hotellreklam, se för övrigt FAQ
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT