Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-10-21, 21:13
carjoh carjoh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Sjöbo
Inlägg: 125
Standard Kalimera

Jag måste bara säga att detta är ett av de absolut bästa forum jag läst i/om, både svenska och utländska. Inte för att det säger så mycket om vad jag kan/läst om, men jag har kollat runt en del inför vår nästa resa (tyvärr ej Grekland, men uppskattat ändå). Minsta chans jag har rekommenderar jag Kalimera, både för info om just Grekland, men även för just upplägget som sådant, lätt att hitta, områdesindelning mm.

Har varit medlem flera år, och har alltid tyckt det varit bra, men har liksom aldrig blivit färdig att SÄGA det...
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-10-21, 21:36
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 684
Standard Sv: Kalimera

Citat:
Ursprungligen postat av carjoh Visa inlägg
Jag måste bara säga att detta är ett av de absolut bästa forum jag läst i/om, både svenska och utländska.
Tycker jag med!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-10-22, 05:24
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Kalimera

,,,,jag också!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-10-22, 10:29
greklandsgalen greklandsgalen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 94
Standard Sv: Kalimera

Kan inte annat än att instämma i berömmet. Mer som är roligt med den här sidan är alla utförliga reseberättelser. Nu menar jag inte resebreven utan svar på frågor om de olika resmålen. Skildringarna är ibland så beskrivande att man direkt vill åka iväg till de olika platserna. Man blir helt enkelt väldigt ressugen. Men nu blir det inte förrän nästa år som någon resa blir av och då troligen Mytilini, ska försöka få med dotter o hennes sambo. Verkar som jag är på väg att lyckas också
Kram på er alla andra Greklandsälskare
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-10-23, 00:17
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Kalimera

Mytilini är ingen särskilt trevlig stad för en Greklandsfantast men visst bra shopping i riktiga affärer men tyvärr trist mycket bilar för en stad av den storleken. Lesbos i övrigt är nog en fin ö för den som vill hyra bil och ta sig runt. Vi trivdes förträffligt med vårt fina boende på Hotel Akrogiali i Agios Isidoros men orten i övrigt hamnar aldrig på vår favoritlista. Irini med familj som driver stället är helt underbara.

Är ni helt rörliga utan småbarn, barnvagnar etc och gillar att hyra fordon tror jag ni har mycket trevligt att se fram emot vid en resa till Lesbos.

Eva
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT