Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Folegandros

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-07-25, 18:28
Bernt Andrès avatar
Bernt Andrè Bernt Andrè är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2006
Inlägg: 87
Standard Agios Nikolas

Hei alle sammen og her en en nyhet. Jeg kom nettopp hjem fra en 3,5 ukers tur på Naxos og Folegandros. Folegandros er helt vidunderlig. Jeg pleier å bo på Anemousa med en fantastisk utsikt og betalte €55 for et rom for 3 personer i begynnelsen av Juli.

For 2 år siden ble tavernaen til Yannis og Takis ved Agios Nikolas stengt til flere mennesker skuffelse. Grunnen var en krangel mellom Yannis, Takis og han som har den lille "bua" nedenfor kirken.
Vet dere hva: Da jeg var på vandretur mot denne fantastiske strand fikk jeg se tavernaen var nettopp åpnet.
JIPPPPPI. Anbefaler alle å ta turen dit og nyte utsikt, pasta og en kald Mythos. 5 uker til så reiser jeg ned og blir hele september og her er et bilde tatt nylig fra tavernaen. Kos dere.


Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-07-25, 21:35
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 1 648
Standard Sv: Agios Nikolas

Tavernan var stängd när vi var där. Kul att den har öppnat igen. Det såg mysigt ut, en fantastisk plats! Vet du när de öppnar respektive stänger för säsongen?
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-07-25, 22:19
Mollybus Mollybus är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Sandhamn
Inlägg: 926
Standard Sv: Agios Nikolas

Den 20/6 i år hade de öppet. Vi satt på stranden och såg när varutransportsbåten kom. Tur att de har hjälp av en "linbana" att vinscha upp allt.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-07-26, 16:05
Bernt Andrès avatar
Bernt Andrè Bernt Andrè är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2006
Inlägg: 87
Standard Sv: Agios Nikolas

Ja de har hjelp av en winch som tar opp forsyninger fra båten til Yannis. Etter det jeg vet her de åpent til i midten av oktober. Reiser til Naxos 4 september og drar videre til Folegandros i midten av september og blir 1 uke før jeg på ny drar til Naxos igjen.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT