Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Östra Kreta

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2009-11-29, 10:11
Mays avatar
May May är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2008
Inlägg: 46
Standard Agia Pelagia

Hei Holder på å booke reise til Agia Pelagia 11. juli 2010. Synes det kan virke som om det er en trivelig liten by. Var i Geourgioupolis i fjord. Fantastisk liten by Er det noen som har vært begge steder, og kan gi meg en sammenligning? Er det noen som har bodd på hotell SIRENA? Er det like mange barn der som på Bellvedere? Er definitivt ikke allergisk mot barn, men det kan jo være greit å ikke ha leilighet mot bassenget, fordi det kan være hyggelig å sitte på balkongen å bare nyte freden med en god bok innimellom. Går dette greit om man booker rom som vender bort fra bassenget på Bellvedere eller Sirene? Har reist flere ganger med mine egne barnebarn, og da bor vi inn mot bassenget, og det er bare flott. Men da har jeg tenkt at reiser vi uten dem vil vi bo annerledes. Er det noen av hotellene som ikke har ettemiddagssol på rommene som vender bort fra bassengene? Mange spørsmål dette, men vil jo ha en så god ferie som mulig. Kan vel virke som jeg er kresen, men jeg ER IKKE det!!! Godtar det meste. Gleder oss masse Hilsen May
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT