Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2017-05-15, 22:41
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 332
Standard Anafi, boeende

Hej! (OJ inte inloggad sedan 2015)
Min dotter med flickvän ville ha tips på lugn och romantisk ö. såå jag drog till med min favvo Anafi. Nu är det ju besvärligt där i augusti med boende.
Någon som sitter på mejladresser till postmästarens pensionat (har glömt namnet), alternativt något annat ok boende?
Det är hiskeligt dyrt via hotellbokningssidorna. Samtidigt är det vanskligt att chansa på just Anafi i augusti...

Tacksam för hjälp! / kram
Svara med citat
  #2  
Gammal 2017-05-17, 10:50
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Anafi, boeende

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Samtidigt är det vanskligt att chansa på just Anafi i augusti...
Har tyvärr inga tips att ge, förutom det du skriver: boka i förväg är ett måste på Anafi.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2017-06-18, 21:45
McCoists avatar
McCoist McCoist är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Jonsered
Inlägg: 48
Standard Sv: Anafi, boeende

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Hej! (OJ inte inloggad sedan 2015)
Min dotter med flickvän ville ha tips på lugn och romantisk ö. såå jag drog till med min favvo Anafi. Nu är det ju besvärligt där i augusti med boende.
Någon som sitter på mejladresser till postmästarens pensionat (har glömt namnet), alternativt något annat ok boende?
Det är hiskeligt dyrt via hotellbokningssidorna. Samtidigt är det vanskligt att chansa på just Anafi i augusti...

Tacksam för hjälp! / kram
Halloj! Augusti är ju som sagt lite vanskligt. I år testar vi Villa Apollon! De har 3 typer av boende: lägenhet, studio eller rum. Det är ju närmast till Klissidi och stränderna. Margaritas är ett alternativ, men de har bara 2 rum med AC. Dock supermysigt och härligt att hänga på tavernan.

Artemis rooms på Klissidi, med magnifik utsikt. Ett fantastiskt läge men även det utan AC, dock fläktar det skönt från havet och är underbart att vakna till vågornas brus. Men stränderna är ju överfulla av campare oxå denna tiden, så Chora är ju kanske det kvarstående alternativet.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT