Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-05-04, 17:43
nekjam nekjam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2005
Ort: Sikeå
Inlägg: 433
Standard Hem från Uppsala

Nu har vi kommit hem från Uppsala som vi besökte över sista april och första maj.

Tack för restaurangtipsen som jag fick här på forumet. Det blev restaurang Akropolis på Väderkvarnsgatan som vi besökte. Mycket god mat och vänligt bemötande , vi var där på första maj.

Uppsala visade sig från sin bästa sida, med fint väder och mycket trevligt bl.a flottfärden med över 90 farkoster. Väldigt nöjda är vi.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-05-04, 19:30
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 997
Standard Sv: Hem från Uppsala

Så trevligt att ni besökte Akropolis. Jag hoppas ni blev serverade av en lång, ganska smal och tunnhårig man ? Det är en bekant till mig som har gått i samma grundskola som jag. Vi var dock inte bekanta redan då i tonåren men vi ses ibland.

Själv spenderade jag hela Valborgs-veckan med influensa så jag betraktar denna vecka som förlorad

Men OD (Orphei Drängar) gladde i alla fall lite med en Valborgs-konsert i radio.



Hasse
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-06, 19:59
nekjam nekjam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2005
Ort: Sikeå
Inlägg: 433
Standard Sv: Hem från Uppsala

Ja det var en lång och smal kille som serverade oss. Men det var 2 så jag vet inte om det var han som du menar. Han var iallafall trevlig.

Så jag kan varmt rekommendera denna restaurang.

[qote=Hasse;127368]Så trevligt att ni besökte Akropolis. Jag hoppas ni blev serverade av en lång, ganska smal och tunnhårig man ? Det är en bekant till mig som har gått i samma grundskola som jag. Vi var dock inte bekanta redan då i tonåren men vi ses ibland.

Själv spenderade jag hela Valborgs-veckan med influensa så jag betraktar denna vecka som förlorad

Men OD (Orphei Drängar) gladde i alla fall lite med en Valborgs-konsert i radio.



Hasse [/quote]
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT