Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2019-01-10, 09:19
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Ilidi Rock

Jag undrar om någon bott här eller har något att säga om detta hotell, bu eller bä? Tycker det har en nästan kejserlig belägenhet i Livadia och ser fantastiskt ut men skenet kan ju bedra, dessutom står det inte särskilt mycket om det här på forumet.

Svara med citat
  #2  
Gammal 2019-01-10, 18:45
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Ilidi Rock

Jag skulle vilja påstå att det är det bästa hotellet på Tilos. Har inte bott där men går ofta förbi när vi går till Lethra beach. Det ser helt fantastiskt ut. Finns en liten strand nedanför hotellet.



Ilidi Rock sett från stigen till Lethra beach.

Skulle absolut kunna tänka mig att bo där, om det inte vore för den lilla detaljen att vi alltid bor på Annas Studios. Har bott där sedan 2001 och lärt känna familjen och vill absolut inte byta.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2019-01-11, 02:31
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Ilidi Rock

Säger som Janne, jag har heller aldrig bott där men skulle gärna göra om jag inte fastnat på Annas. Fräscha rum med härliga balkonger mot havet.

Även om jag inte bor där tillbringar jag tid där, badar i vikarna nedanför och äter goda luncher på snackbaren med den fenomenala utsikten. På menyn finns allt från hamburgare och lyxig skaldjurspasta till mamma Dikaias vällagade traditionell husmanskost. Ett riktigt härligt, avslappnat ställe.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2019-01-11, 09:44
elladas avatar
ellada ellada är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2009
Ort: Luleå
Inlägg: 525
Standard Sv: Ilidi Rock

Stefanakis villas bodde vi på visserligen en bit från byn,men vilken utsikt och den underbara tystnaden var ett toppenställe
Svara med citat
  #5  
Gammal 2019-01-12, 06:17
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Sv: Ilidi Rock

Tack, alltid trevligt med svar här även om ingen verkar ha bott där. Det har i alla fall fått bra omdöme på Tripadvisor och andra hotell- och bokningssajter. Själv har jag bott på Eleni, ett mycket strandnära och bra hotell det också men blev väldigt nyfiken på Ilidi Rock från första stund jag såg det.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT