Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2016-04-05, 18:55
sari sari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 8
Standard Incheckning Aegean airlines.

Hej!Ska man skriva ut boardingpass(checka in) på flygplatsen(oavsett vilken) med Aegean eller kan man checka in hemma redan?Vi har aldrig flygit med dom så lite osäkra,men när vi kollar så verkar dom ha från 48 tim-30min innan avgång.Mvh Sari
Svara med citat
  #2  
Gammal 2016-04-06, 05:14
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 719
Standard Sv: Incheckning Aegean airlines.

Vi har åkt inrikes med Aegean (via SAS) många gånger.
I juni förra året åkte vi internationellt med Aegean; Samos-Athen-Arlanda. Vi kunde då checka in 48 timmar före. Detta gjorde vi för att vi ville sitta bekvämt vid nödutgången. Däremot skrev vi inte ut boardingkorten då vi inte hade tillgång till skrivare. Utan fick dom på Samos flygplats.

Även i år har vi åkt med Aegean. Åker man internationellt med Aegean får man gratis mat och dricka. Fin service!

Birgitta
Svara med citat
  #3  
Gammal 2016-04-06, 11:39
Inger Inger är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Bjursås Falun
Inlägg: 378
Standard Sv: Incheckning Aegean airlines.

Stämmer att ni kan checka in hemifrån 48 timmar innan. Skriva ut boardingkort går också bra. Riktigt bekvämt allra helst om du reser med endast handbagage. Bara att gå raka vägen till säkerhetskontrollen.
AA är för övrigt toppen att flyga med. Aldrig förseningar dom gånger jag flugit med dom, och det har blivit många gånger nu. Gratis mat och dryck.
Trevlig resa
Svara med citat
  #4  
Gammal 2016-04-06, 13:45
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 719
Standard Sv: Incheckning Aegean airlines.

Ja, någon gång måste ju även Aegean ha förseningar. Sånt måste ju hända. Vi har haft det en gång. Vid en resa från tror jag från Naxos eller Samos, med mellanlandning i Athen blev vårt flyg försenat någon timme eller så. Men det var ju ingen ko på isen.
Men vilken service. Då kom dom och delade ut typ ett presentkort till alla vi som väntade. Ny resa med Aegean exklusive flygskatt! Det har jag aldrig varit med om.
Så jag rekommenderar verkligen flygbolaget.
Birgitta.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2016-04-06, 19:46
Inger Inger är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Bjursås Falun
Inlägg: 378
Standard Sv: Incheckning Aegean airlines.

Ja visst ja, jag glömde att dom ställde in en flygning helt när vi skulle hem från Astypalia. Det var bara att vänta till dagen efter.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT