Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-07-19, 22:08
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Atlantica Princess?

Har någon bott här eller vet något om hotellet? Har bokat nästa års vårresa hit med fritidsresor. Vi fick ett ryck och bokade något helt annat än vad vi brukar... lyxhotell med AI...
Jag vill nu inte ha svar på hur dåligt det är att ha AI utan vill veta om någon bott eller ätit på hotellet och hur det var. Ixia som område känner jag till eftersom jag bott här förrut.

Malin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-07-21, 12:19
Monikaki Monikaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Skara
Inlägg: 11
Standard Sv: Atlantica Princess?

Hej där!!
jag själv har inte bott där, men min bästa vännina har det, tre barn och två vuxna...Alla hadde det jätte bra... Ni gjorde rätt i att boka där, maten och rummen och personalen är jätte jätte bra... Ha det så bra

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Har någon bott här eller vet något om hotellet? Har bokat nästa års vårresa hit med fritidsresor. Vi fick ett ryck och bokade något helt annat än vad vi brukar... lyxhotell med AI...
Jag vill nu inte ha svar på hur dåligt det är att ha AI utan vill veta om någon bott eller ätit på hotellet och hur det var. Ixia som område känner jag till eftersom jag bott här förrut.

Malin
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-07-21, 12:28
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Atlantica Princess?

Tack så mycket för svar... Det låter ju bra Är lite rädd för att man inte klarar av att äta på hotellet hela veckan, men då får man väl gå ut och äta trots att man har AI. Huvudsaken är att bufféerna varieras. Det ska bli intressant att testa iaf

Malin
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT