Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Uffes hörna

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-06-29, 18:32
UlfWimans avatar
UlfWiman UlfWiman är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Agioi Apostoloi / Öjebyn
Inlägg: 1 349
Standard Fredag 29/6

Fredag 29/6


God morgon, god morgon. Det verkar bli svalare idag 25,6° ute 07.30 och 29,4° senare på eftermiddagen. Jag ska hälsa till alla från Kikh. Hon kom ner till mig i går kväll vid nio och ville ha kaffe efter att ha blivit utslängd från Vadim(möbelaffären). Tjejen där ville stänga vid nio, men jag tog reda på att de har normalt öppet till tio på kvällen. Nackdelen är att jag tror inte det varken är min eller Kickies prisklass direkt. De hade ett jättesnyggt bord med två lådor och en liten hylla ovanpå med tre smålådor. 9.800 svenska kronor ville de ha för det. Polerad valnöt stod det på lappen, men jag kallar det för fanérat trä. I övrigt har de väldigt snygga saker men de är väldigt dyra. Nu ska jag göra varma mackor men det skulle nog hellre vara frusna mackor som glass. Jag har fullständigt tappat aptiten i denna värme utan jag bara dricker. Har till och med börjat dricka frappé då jag har alkoholförbud när det är så här varmt. Läsk blir man ju bara törstigare av och de har ju inte lättöl här nere, bara helt alkoholfri öl men den smakar f..aen och skummar bara. Jag har funderat på om det skulle gå att sälja lättöl här. Mitt huvud är alldeles degigt nu för tiden och det beror på värmen därför blir det så lite skriva ibland.

Uffe
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT