![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Läst hela listan på udda grejor att ta med sig.
Har faktiskt packat ner nu en strandsängsdyna.Den är lätt att rulla i hop med BILTEMAS spännband. Fäster den på ryggsäcken när vi drar till stranden så slipper man bära den på bussen. Har ganska stor resväska och den är djup väskan. Skön att ligga på om stranden ej har solsängar fast solsängar är hårda så det är bli bra.Även bra att lägga i sängen, vi vet ju hur grekiska sängar är ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket grejer blir det, diskborste, disktrasor, osv, men det mest udda...ja det kanske är mina gummihandskar, som jag använder när jag behöver tvätta.
//Outi |
|
|||
|
|||
![]()
diskborstar...etc.---finns ju där ..jag tar med mig en liten beige frottékanin..han bringar tur....
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte att diksborste etc är ovanligt att man packar ner, vem vet hur gamla de som finns är och vad de har använts till?
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Lev farlig! Ingen (tror jeg) har dødd av en gammel oppvaskkost (diskbörste).
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Karin!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det mest udda jag tog med mig i år var min spanska solfjäder. Hade inte fattat att det blåste så mycket på Naxos... Den enda kväll jag verkligen hade behövt den låg den i fel ryggsäck, så den blev aldrig använd.
Jag är helt säker på att jag packade ner min keps i resväskan, en av de sista saker jag pressade ner. Jag har ett vagt minne av att jag också såg den på hotellrummet i Naxos innan vi snabbt gick iväg för att hitta en restaurang vår första kväll, hungriga efter lång dags resa med försening. Jag har inte sett den mer. Inte ligger den hemma i huset heller. Har någon sett min keps? ![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Var inte ledsen över att den är borta, av beskrivningen att döma låter det som om det ändå är läge för en ny ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Aha , den kepsen var din som jag såg i Georgioupolis för en vecka sen! Den flöt fint vidare mot Chania
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Kepsen återfunnen! Den kom aldrig med till Grekland. Sonen hittade den under vår säng vid städning idag. Den klarar nog en öluff på Grekland om en sommar eller två...
Aina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mina vänner tycker att allt jag packar är onödigt...de har tex hemskt roligt av min resevattenkokare vilket jag inte kan förstå eftersom den är oumbärlig
![]() Nej jag har nog inget jätteudda ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar ta med mig en golvskurtrasa
![]() ![]() ![]() När jag och Karin var i Aten höll hon på och skratta på sig när jag plockade fram min trasa ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Riitta... Där visar sig en vänlig själ! De flesta av oss använder nog lite skamset hotellets handdukar... :-)
Ann Senast redigerad av Lovis den 2009-07-31 klockan 12:06. |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså.är man vänlig om man tar med en skurtrasa
![]() ![]() Tycker inte om och plaska på våta badrumsgolv och har inte haft en tanke på och torka med handukarna ![]() ![]() ![]() Karin, vilken tur att du inte drog allt det där till Aten ![]() En del av det känner jag ju igen förstås ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat: