![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var skulle dom annars vara?Första kvällen på Karpathos
![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
......javisst ja, Cia, du kommer visst te öa på kvällen den adertonde septembris, eller hur?? Sen var det hur vi ska få hem dej te stan....
![]() Haru nåt emot att åka scooter?? Ifall..... Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
....
![]() Haru nåt emot att åka scooter?? Ifall..... Mikke (KfK)[/QUOTE] Scooter duger bra!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby - som var uppe till halv fem... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gick upp kl 5 ,bara för att jag vaknade då.Är rätt kvällstrött o därför vaknar jag oxå tidigt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]()
......de karpatiska Kalimisterna äro av ett särskilt segt släkte, ety de sofva sällan, legga sig sent och uppstiga tidigt.....Then förste fågelen fånge den förste masken....
![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Mmm... där kom du på oss, minsann!
![]() Har varit på Pelagos flera gånger sedan dess, och ännu fler lär det bli. Den nye kocken är inte dum alls, tvärtom, allt vi har provat hittills har varit supergott! ![]() Första kvällen var det litet ont om folk, men sedan dess har det varit mer eller mindre fullsatt från omkring halv tiotiden, som väl är. Musiken kommer igång strax efter åtta, och runt nio kommer Vasilis med sin mikrofon. Vid halv elva kommer Mimis och tar över, och lille Odysseas hoppar upp på scenen och ligger vid husses fötter och sover, ![]() Nu tar min datortid snart slut. Vi stormtrivs, som sagt var, och längtar inte alls hem. Har till och med tagit en sväng över till Kassos, men sen tog vår äventyrslusta slut. Berättar mer när vi har återvänt. Hälsningar från ett VARMT Karpathos! ![]() ![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Hejhej Karin et consortes!!
Så skojigt att få ett liffstekken från er.... ![]() Kul att ni har kul, hare blitt nåt kakbakande?? Andreas Diakidis på Zephyros har visst letat efter er, men ni kanske har funnit varann vid det här laget??Ni skulle vara på öa i fjortan dar, va?? Hursomhelst,ha fortsatt trevligt!! Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
......vid det här laget(10aug) har Karin et consortes kommit hem och hon sitter nu och filar på resebrevet som vi alla ser fram emot....
Fick ett oväntat och trevligt samtal från Pelagos alldeles nyss, det var Kalimisten Anna som satt där och pinglade.Antagligen satt hon rätt nära scenen, ety det spelades något högt, så jag hörde väl vartannat ord ungefär... ![]() Hon lämnar ön på måndag, så hon hade inte skrivit i Kalimeraboken än och hade ingen aning om att det finns en cd med grabbarna, men nu vet hon....hihi.. Hursomhelst hade hon haft det jättebra på öa, hon bor på Mertonas Studios och är visst bjuden över till Tant Eva peau mat innan Evas dotter Tina ska tillbaka till Amerikat. Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
........tydligen, för det var andra eller tredje gången hon var där......nu fårom scherpa sej, grabbana....
![]() Mikke (36 dar...) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men håper jo at de fortsatt finnes ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.......ta de kun rolig,Kari..
![]() Mikke (KfK) Senast redigerad av Mikke den 2005-08-11 klockan 00:43. Anledning: feilstavet navn.......undskyld...;-) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - 3 uker + + til f e r i e n |
|
|||
|
|||
![]()
....senaste rapporten från Xroni för några dar sen var att Pelagos rullar på ganska bra,köket funkar och folk ä nöjda.....Ska bli roligt att se hur många som skrivit i boken!
Mikke (23dar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() (23dar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...va, Cia....harunte en lyxnedräknare som du kan beskåda ??
Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av ciakoohler den 2005-08-23 klockan 22:50. Anledning: Nytt |
![]() |
|
|