![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Var på västkusten skall du bo? Mythos är inte min favorit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Att det finns en sådan gata tvivlar jag inte på, men att paraplyerna skulle vara tillverkade i många fabriker på Rhodos låter högst märkligt. Hade du däremot skrivit att de är importerade från Kina hade jag genast trott dig.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu går det fort framåt
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu bär det av...
I morgon 07:10 sitter det 5 st förväntansfulla på planet på väg till Rhodos från Köpenhamn |
|
|||
|
|||
![]()
Då flyger ni med Thomas Cook. Tänk så många gånger Vings flygbolag har bytt namn o vad det har kostat dom som åker med Ving.
Nu skall alla planen målas om igen o personalen nya kläder mm. Hoppas dom bara får lite charm skola oxå o lär sig vara trevliga ombord på planet. För dom som jobbade när jag flög ner till Rhodos ifjor o hem igen var inte alls trevliga. Därför när vi fick reda på att Tui Fly Nordic skulle flyga ifrån Kastrup i år så bokade vi ifrån Köpenhamn. Men en sak måste man tänka på att ta ett tåg tidigare över bron för dom ställer ofta in tågen även nattetid fick vi reda på av en vanresenär över bron. Jag önskar er en trevlig resa till Rhodos o värmen där nere för min väninna sa dom har haft jätte varmt dom sista dagarna. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
31 dagar och 22 timmar kvar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
56 dygn, 12 timmar och 15 minuter tills vårt plan lyfter mot Rhodos...*längta*
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ska bli så gott att komma ner igen!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kommer oxå den 24:e augusti
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Vill passa på att tacka för alla fina tips som jag fått från er kalimeror. Jag har suttit o klippt o klistrat in i ett word-dokument alla era tips. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi åker till Rhodos och Forum Beach - och äntligen har det blivit bra väder här hemma. Lagom med en veckas sol hemma för att få en grund innan greklandssolen ska gassa på oss i 2 veckor.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har vi bokat resan!
19/9 skall vi åka till Cactus i Rodos stad och kan knappast vänta!!!! Åtta härliga dagar under den grekiska solen ![]() Oj va tiden går långsamt......... ![]() Flyget kostade 200€ per person och det är väldigt billigt från Finland. Härligt......underbart......TOPPEN ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Söndag kl 06.50 lyfter planet till Rhodos o den kanonbra hotellet Cactus o få ligga på stranden i två veckor o sola o bada o en dag bär det av till tassos beach...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|