Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-06-05, 13:27
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Karpathos direkt

Vad i... Janne, flytta inte pa forumen sa dar, jag hittade ju inte var jag skulle skriva det har

Hej alla!

* Svalare i gar och i dag efter nagra inledande riktigt heta dagar. I dag blaser det hart - sa hart att jag fick vanda hem igen med moppen, ar ovan som forare och kastvindarna var lite svarbemastrade for en harig ink. Det fick bli stranden har hemma i stallet.

* Karp ar annorlunda sa har tidigt i juni! Mkt lite folk. En del stallen har inte ens oppnat an. Var i Ammopi i gar och fick ett mycket battre intryck an i september. Dar var lite folk, skon avslappnad stamning och mkt vackert. At god lunch pa Golden beach taverna *vinkar till Nora *

* Smaratterna pa Orea Karpathos ar basta maten hittills.

* Pelagos ar sig likt. Underbar musik och god mat (samma kock som forra aret).

* Har aven atit god lunch pa Romios *vinkar till karinafp*

*Gyros ar aven i ar oovertraffad pa Tis Erasmias vid taxistationen. Har dock bara fatt en. Dagen efter jag kom intraffade en tragedi - ena sonen i familjen korde av vagen, bilen fattade eld och han brandes till dods. Begravningen var i Othos i gar, anslaget om den har suttit uppe overallt, bl a pa det hastigt stangda gyrosstallet. Nar jag korde ut moppen fran uthyraren igar holl jag pa att hamna mitt i begravningstaget

Jag far bryta har, har fler stallen pa natet att kolla och tiden ar strax ute. Ska kopa mer tid...

Men har ar underbart - forstas
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:57.