![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad i... Janne, flytta inte pa forumen sa dar, jag hittade ju inte var jag skulle skriva det har
![]() Hej alla! * Svalare i gar och i dag efter nagra inledande riktigt heta dagar. I dag blaser det hart - sa hart att jag fick vanda hem igen med moppen, ar ovan som forare och kastvindarna var lite svarbemastrade for en harig ink. Det fick bli stranden har hemma i stallet. * Karp ar annorlunda sa har tidigt i juni! Mkt lite folk. En del stallen har inte ens oppnat an. Var i Ammopi i gar och fick ett mycket battre intryck an i september. Dar var lite folk, skon avslappnad stamning och mkt vackert. At god lunch pa Golden beach taverna *vinkar till Nora ![]() * Smaratterna pa Orea Karpathos ar basta maten hittills. * Pelagos ar sig likt. Underbar musik och god mat (samma kock som forra aret). * Har aven atit god lunch pa Romios *vinkar till karinafp* *Gyros ar aven i ar oovertraffad pa Tis Erasmias vid taxistationen. Har dock bara fatt en. Dagen efter jag kom intraffade en tragedi - ena sonen i familjen korde av vagen, bilen fattade eld och han brandes till dods. Begravningen var i Othos i gar, anslaget om den har suttit uppe overallt, bl a pa det hastigt stangda gyrosstallet. Nar jag korde ut moppen fran uthyraren igar holl jag pa att hamna mitt i begravningstaget ![]() Jag far bryta har, har fler stallen pa natet att kolla och tiden ar strax ute. Ska kopa mer tid... Men har ar underbart - forstas ![]() |
|
|