![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till fantastikt fina bilder på förstaplatserna!
![]() Extra grattis till Agge, som lyckades vinna första plats i två kategorier! ![]() ![]() ![]() ![]() Du har verkligen lagt ribban för nästa års fototävling ![]() / Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort GRATTIS till alla vinnare och ett extra grattis till Agge.
Fantastiskt fina bilder och för första gången var alla de bilder jag röstat på med i tio i topp! Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska heller inte glömma bort Jacek Oleksinski, som vann kategorin Bästa bild. Rent magisk att se på!
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Solnedgång i Oia är vackert!
Ja, då är det bara att hoppas på att några av de sju återstående bilderna jag röstat på kommer att återfinnas på plats 11-20 istället... saknar ännu ett par glada ![]() ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Kalimeror!
Stort tack för alla gratulationer och vackra ord om mina foton. Är fortfarande helt omtumlad av denna oväntat stora framgång. Kanske dax att byta jobb? ![]() Det blir många e-guider att frossa i. Maken vann ett gäng sådana ifjol så det finns några på lager redan hos oss. Genom åren har jag ju hunnit besöka en hel del länder, i skrivande stund 31 länder och vad gäller Greklands öar har jag hunnit med 18. Men det finns ju många öar så det ska nog gå att hitta e-guider till nya spännande resmål. Almanacka var ju toppen att få då vi glömde av att köpa det i Grekland. ![]() Riitta, hoppas du kunnat se bilderna nu. Antar att du liksom Sevasti och Eleni känner igen gubbarna i båten. Tack än en gång alla! ![]() Hälsar, Agge |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i respektive kategori också publicerade.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bilderna kom plötsligt fram igår eftermiddag
![]() ![]() ![]() ![]() Många av bilderna som jag röstade på var bland dom som hamnade mellan 11-20 ![]() Gunnar Sannergren: Jag hade din vattenbild som etta ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla. Det är så kul att bilder som jag inte ens noterat vid genombläddringen känns helt annorlunda vid den här titten.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Birgitta som saknar sin semester i Parga. Där var helt underbart mysigt . |
|
|||
|
|||
![]()
Jag misstänkte genast att det var Du som var fotografen när jag såg tävlingsbilderna
![]() Nu är det långt till våren, sommaren och Grekland, men förra årets bilder är fina att se på medan man väntar... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Birgitta |
![]() |
|
|