![]() |
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=AGGE;326674]Vilken cool kossa, läser Financial Times och allt. Vart är världen på väg.
![]() Vad sägs om den här då? k u l ![]() Og - den minnet meg på en av mine gamle favorittbilder ![]() - veldig forskjellig fra ditt, AGGE - men der og inngår ØL ![]() - kommer snart
Senast redigerad av kari den 2014-03-07 klockan 14:01. |
|
|
||||
|
||||
|
Bildet er tatt - en HERLIG kveld, en Panagyri, i en liten landsby på Ikaria :
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag drar till med en som relaterar till bilden med kossan. Eftersom tråden ligger i Kafé Kalimera så är det väl OK med en bild som inte är tagen i Grekland. Den här togs i Thailand. |
|
|
||||
|
||||
|
Åsså det här med att grekerna tänker efter före...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Birgitta. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
- og, det er riktig, bildet tok jeg mens jeg var på greskkurs - og r e t t forut for kurset møttes vi på Fourni ![]() T e n k at det er nesten 10 år siden
|
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=AGGE;326694]Härlig bild Kari.
Jag drar till med en som relaterar till bilden med kossan. Eftersom tråden ligger i Kafé Kalimera så är det väl OK med en bild som inte är tagen i Grekland. Den här togs i Thailand./QUOTE]
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi smiler av både morsomme/roliga bilder, og bilder som er fine på andre måter
![]() - og ikke minst har vi forskjellig smak, det er ikke mange av de som har sett bildene i denne tråden som har likt dem ![]() Likevel - her er et til, som kan passe på en søndag :
|
|
|
||||
|
||||
|
Ett bilde til med det samme,
Denne sjarmøren traff vi i Chora, Andros ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Härliga bilder alla! Man hinner inte med att kommentera alla bara
![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
- nei, jeg v e t ...![]() - men d u har jo kommentert, man kan jo ikke kommentere a l l e, og dessuten ikke l i ke alle heller
|
|
|
|||
|
|||
|
Jättekul Kari!!
![]() ![]() Känns bra att få sig ett gott skratt mitt upp i allt annat som tynger ner!!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Den här bilden tog jag i Aten. Alla var inte lika glada.
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Obetalbar Janne!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Janne den var bra.....
![]() Monica
|
|
|
||||
|
||||
|
Hittade denna bild när jag letade bilder från Santorini, där till och med åsnorna får köa till toaletten.
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|