![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Någon som vet om det fläktar något på Valtos Beach? Ser ut som det är kavlugnt hela dagarna om man tittar på den här web-kameran, som iofs är en annan strand. Är det lika lugnt på Valtos Beach?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så konstigt att inga människor ligger på stranden och inga solstolar är på plats. Vad är det som har hänt här ??? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Brukar det vara fullt vid denna tiden? Min första tanke var maneter men då brukar folk ligga i solstolarna. Ser ingen röd varningsflagga heller. Fotboll på TV är det väl inte vid denna tiden ![]() Annars ser det helt underbart ut....... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, ser mysko ut..inga människor i rörelse heller...
//Maggan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() "Min grek" som är i närheten där nere säger det är "fruktansvärt" varmt..men det borde ju då verkligen betyda att folk vill bada i havet...fattar nada jag. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hmm..weird...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja visst ser det otäckt öde ut. En plats som har massor av folk i solen som i dessa tider ??? Kikat alla dagar hur folk ligger och solar samt badar men varför är stranden öde ?
Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej ,Jag tycker det verkar jättekonstigt kl är just nu 14.00 där nere och ingen badar .Nä nu blir man ju orolig något måste ju ha hänt// Micke
|
|
||||
|
||||
![]()
Mysofix är ju där nere just nu...hm om man hade skickat ett sms så kanske hade vi fått veta lite.
Birgitta som har 48 dagar dit |
|
||||
|
||||
![]()
Webcam kanske är ur funktion så dom lagt ut bilder från i morse.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Skyggen av lyktestolpen ser ut til å bevege seg normalt fra time til time hvis man ser å tidligere bilder fra i dag og i går, så det ser ikke ut til at det er et "frosset" arkivbilde heller....
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag svaret på den tomma badstranden...avloppsröret har spruckit..och "skitvattnet" går rakt ut i havet...blääää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh fy för !!!
Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Ok det låter ju inte så nice med avloppsvatten rakt ut i havet....
Vi ska åka ner om två veckor, är det någon som vet/ har någon aning om hur lång tid det tar att fixa läckan och när man i så fall kan bada i havet igen (utan att riskera att simma i avloppsvatten)? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Jag kollade med Ving och deras personal på plats hade fått besked om att man kommer att kunna bada som vanligt om 3-4 dagar! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Osis att rören spruckit , dom har ju sitt utlopp en bra bit ut vattnet. ![]() Det är bara att konstatera att det är som i övriga Grekland ! Reningsverk är unikt ! Dom finns men är få. /Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Man har ju faktiskt hört att Medelhavet är en stor kloak.
Men vi reser dit ändå ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Ordningen återställd - stolarna uppställda o turisterna badar igen
![]() //Maggan |
![]() |
|
|