![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur länge stannar du oftast i Grekland? | |||
1 vecka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 12.64% |
10 dagar |
2 | 1.10% |
2 veckor |
72 | 39.56% |
3 veckor |
42 | 23.08% |
Längre |
43 | 23.63% |
Antal röster: 182. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker det måste vara något fel med denna omröstning. Kan det verkligen vara så att det är flera som åker 3 veckor eller mera än som åker 2 veckor eller mindre? Nog är väl vi som läser och skriver här lite greklandstokiga men jag tycker ändå det låter som att statistiken bevisar något felaktigt.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Den här gången blev det 6 månader och 3 veckor, alldeles lagom!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har tydligen röstat på 2 veckor här, förra året var det 18 dagar och i år blir det 3 veckor så det verkar gå i rätt riktning för oss.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom jag och mamma alltid öluffar i Grekland (annars känns det ju inte som att man är i Grekland!), så vill vi ju stanna länge, så vi kan upptäcka många nya öar och även stanna där några nätter. Självklart stannar vi alltid på Ios minst 4 nätter, det är ju ett måste!
så 18-19 dagar brukar bli vår restid! |
|
|||
|
|||
![]()
Efter sommarens härliga resa på 3 veckor då man VERKLIGEN hann både komma ner i varv och upptäcka nytt så kommer tre veckor eller att bli vår önskelängd, i alla fall min
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
I år har jag "förmånen"...eller bara bra planering (?)
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och Du får dessutom vara på en av de vackraste ställena jag varit på på Greklands fastland
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...vi stannar alltid för kort tid
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag är lycklig över att i år ha kunnat stanna i Grekland från april till augusti ,4 månader!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kom hem i slutet av April efter 7 mån på Kreta och åker ner i september igen. Då stannar vi TYVÄRR bara 3 veckor men det skall bli gott ändå. Känns som att åka hem.
![]() |
![]() |
|
|