![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur länge stannar du oftast i Grekland? | |||
1 vecka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 12.64% |
10 dagar |
2 | 1.10% |
2 veckor |
72 | 39.56% |
3 veckor |
42 | 23.08% |
Längre |
43 | 23.63% |
Antal röster: 182. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om allt är perfekt, 3 veckor, oftast på en plats. Har hund som måste inackorderas, så ibland blir det 14 dagar. Drömmen är att som pensionär tillbringa maj resp. september i Grekland, då kanske vovven kan följa med, han är ju av en småväxt ras! (Lancershire heeler)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi sticker nu den 22:a september och återvänder i Maj -09. Skall bli skönt att få vara på Kreta hela vintern!
![]() June |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, det är länge det, trevlig semester passar kanske inte riktigt att säga då utan jag säger trevlig greklandsvistelse
![]() Pano Stalos måste jag för övrigt besöka, jag har varit i kato stalos men missade att besöka pano ![]() Och trevlig greklandsvistelse/semester till er andra som svarat också. |
|
||||
|
||||
![]()
Gia panda, elpizo...
|
|
||||
|
||||
![]()
Visst menar du "finns liv finns hopp"
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Gia panda, elpizo= för alltid, hoppas jag...
|
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom jag och mamma alltid öluffar i Grekland (annars känns det ju inte som att man är i Grekland!), så vill vi ju stanna länge, så vi kan upptäcka många nya öar och även stanna där några nätter. Självklart stannar vi alltid på Ios minst 4 nätter, det är ju ett måste!
så 18-19 dagar brukar bli vår restid! |
|
|||
|
|||
![]()
Efter sommarens härliga resa på 3 veckor då man VERKLIGEN hann både komma ner i varv och upptäcka nytt så kommer tre veckor eller att bli vår önskelängd, i alla fall min
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
I år har jag "förmånen"...eller bara bra planering (?)
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och Du får dessutom vara på en av de vackraste ställena jag varit på på Greklands fastland
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...vi stannar alltid för kort tid
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag är lycklig över att i år ha kunnat stanna i Grekland från april till augusti ,4 månader!
![]() ![]() |
![]() |
|
|